Brasserie Hennes е измислена модна дестинација што е олицетворение на париската иконска култура на ресторани. Сите се поканети да седнат на отворено и да ја гледаат парадата со извонреден стил низ улиците. Овде модата е за секого и се може да се случи.
Наоми Кембел, прославената манекенка која многумина ја сметаат за една од најубавите жени на светот, во новата кампања глуми париски моден инсајдер, на која во Brasserie Hennes и се придружува љубопитната туристка, моделот Џил Кортлев, која штотуку слета во главниот град на модата.

Кафе во рака, славата на „Црниот Пантер“ Кембел и Кортлев гледаат како ко-ѕвезди, креативната двојка Млади императори, моделот Џордан Барет, моделот Палома Елсесер и близначките инфлуенсери Моли и Рис Блатштајн, шетаат по калдрманите улици во најдоброто од H&M AW22.
„Задоволство е да работам со H&M на овој филм инспириран од град кој ми е толку близок до срцето. Одлична мода треба да биде за секого и неверојатно е да се види како оваа кампања се залага за тоа“, открива Наоми Кембел.

Колекцијата AW22 е олицетворение на парискиот стил; класичен и самоуверен. Ѕвезди на колекцијата се мини здолништа, остри палта и чизми (од западно до колена) во топли тонови на портокалова, црвена и бургундска боја во хармонија со карираниот стајлинг, а личноста блеска низ колекцијата со блескави додатоци, чанти во макро тоте стил. и густо, експресивно плетење.

Добредојдовте во Brasserie Hennes: фантастично место за фикција, каде што блеска нашата колекција AW22. Возбудени сме што ќе го донесеме чудото на Париз во H&M и едвај чекаме да го споделиме со сите вас“, Ан-Софи Јохансон, креативен советник, H&M.

