Викторија Бекам во сатенски виолетов фустан од сопствената колекција предизвика бура од реакции на страницата „Инстаграм“ која е посветена на претставувањето на нејзиниот бренд.
Оваа 48-годишна модна дизајнерка ги воодушеви своите следбеници со својата витка и затегната фигура, но во исто време го најави објавувањето на новиот „Kyle Liner Eyeliner“.

Свилените слип фустани стануваат заштитен знак и етикета на брендот на Викторија Бекам. Досега Викторија носеше макси фустан со ками ремен во неколку различни бои, но со оваа конкретна виолетова боја постигна одличен ефект!
Секако, како шеф на сопствената компанија, таа може да ги објави најновите и најексклузивните дизајни и детали за секој модел пред нозете да бидат објавени во јавноста. Токму таков е и овој, кој заедно со адекватен накит и вашиот омилен парфем прави целосна подготовка за излегување.
Поранешната Spice Girl ја лансираше својата модна етикета во 2008 година со мала колекција на фустани, но во последните денови се тврди дека брендот работи со голема загуба.
Речиси е откриено, пишува”Daily mail”, дека некои од производите на Викторија се продаваат со огромен попуст, а еден фустан е намален за речиси 1.300 фунти. Од своите мали почетоци, брендот Викторија брзо прерасна во широк асортиман кој сега вклучува чанти, палта, чевли и додатоци.
