Малку од филмот „House of Gucci“ со Лејди Гага и Адам Драјвер, малку од трендот на винтиџ артикли кои се враќаат во мода, па така куќата Gucci виде дека некои нејзини парчиња станаа хит оваа година. Поточно, водечката италијанска модна куќа е најбарана за 2022 година кога се во прашање винтиџ парчињата.
Популарниот онлајн трговец го објави својот годишен извештај за препродажба на луксуз, според кој Gucci е на врвот на преференциите на корисниците кога станува збор за „половна“ облека и додатоци.Всушност, чантата на италијанската куќа, која дебитираше во 1971 година, се чини дека е најбараниот додаток во светот во моментов. Тоа е Gucci Blondie, винтиџ чанта што ја видовме како се враќа на пистата на Љубовната парада на Гучи минатиот ноември. Во последната година, оваа чанта ги зголеми своите пребарувања на Интернет за 500%, особено откако светот виде дека ја носат познати личности како Дакота Џонсон или Ен Хатавеј.
Во исто време, мокасините на оваа модна куќа се чини дека се многу барани, а познатите чевли првпат се појавија во 1953 година и сега се враќаат со ѕвезди како Били Ајлиш и Хејли Бибер.
Ако се прашувате кој купува половни производи на Gucci, се чини дека Gen Z е најдобриот купувач. Односно, станува збор за луѓе кои се родени на крајот на 1990-тите, кои некако сакаат да стекнат парче безвременска вредност.
