Како дел од модната недела во Милано, BOSS ја претстави својата колекција пролет/лето 2021, преку видео стриминг во живо на социјалната мрежа ТикТок…
Модната ревија се одржа во Палацо дел Сенато во Милано, а ограничен број гости имаа можност да се запознаат со лежерната, позитивна и шарена колекција наменета за следната година. Како што веќе споменавме, емисијата се емитуваше во живо преку глобалниот стрим, додека настанот во Кина се одржуваше истовремено.
Палацо дел Сенато е од големо значење за познатата марка, затоа што токму тука, пред точно дваесет години, се одржа првата модна ревија на BOSS за жени. Овој пат, две децении подоцна, настанот беше можност да се прослави упорната самодоверба, елеганција и сила на BOSS жената, која заедно со човекот BOSS, освојува една сосема нова ера.
Местата на годинашната манифестација беше наредена со дрвореди, и беше посетена меѓу столбовите на отворениот двор, што ги донесе архитектурата и природата во совршена рамнотежа. Секое дрво користено како украс на модната ревија ќе биде донирано во градот Милано, а за него ќе се грижи брендот BOSS во период од две години.
Кога станува збор за гости, на шоуто во живо присуствуваа избрани гости, вклучувајќи ги Суки Вотерхаус, Марија Педраза, Хуањо Алмеида, Луис Хофман, Оливија Палермо, Јоханес Хуебла, Ширин Давид, Мелиса Сата, С.При Ноар, Каролин Даур, Леони Хана, Дилет Бонајути, Ники Ву Џeи, Андреу Фасио, Кандела Пелица, Марвин-Марија Бахомеа, Марвин Апија-Коранга, Гудлин Ерик Агосуа, Марко Фантини, Ерика Балдрин, Таму Мекфисон, Гвидо Миланија и многу други. Sвездите на ТикТок, Брајанбој и Ник Кауфман ја создадоа содржината за поддршка на дигиталниот настан. На модната писта се прошетаа Ирина Шајк, Адут Акеш, Мика Арганараз, Нико Потур, Алфа Диа, Леон Дам и Џонас Глоер.
Време на обновување
Колекцијата Пролет 2021 година го претставува моменталното расположение во рамките на креативната мода и обновување, со фокус на изработката, бојата и изработката. Делата на лондонскиот уметник Вилијам Фар, кои комбинираат цвеќиња со пронајдени предмети, инспирираа создавање на везени и дезенирани парчиња, додека цветни мотиви и метални детали беа видени во целата колекција.
Шоуто решително премина на случајноста, претставувајќи спортска, помлада верзија на BOSS жена и маж. Машки дуксери, патики, панталони со качулки и јакни-бомба, го најдоа своето совршено место во оваа приказна. Очигледна е посветеноста на BOSS за квалитетна изработка, со голем број материјали произведени во јужна Германија, и извезени и ласени моменти завршувајќи ја целата приказна. Едноставни шорцеви, широки панталони за нозе и ултра меки плетени парчиња и даваат на оваа колекција чувство на лежерност што никогаш не сме го виделе во изведбата на овој бренд, додека освежувачката палета на сини, живописни смарагди и нежни розови детали додаде нов став на целата приказна, во комбинација со нијанси на песок. крем и шумско зелена боја.
Од Милано до Шангај
Како што започна шоуто во Милано, BOSS одржа истовремен настан во Шангај, кој беше пренесуван во живо до милиони публика преку кинески дигитални платформи како Wechat, Tmall и Tencen. На настанот присуствуваа локални познати личности, медиуми и инфлуенсери, како што се Ли Жифенг, Жу Женгтинг и Ванг Феифеј.
Настанот заврши со презентација на новата, ексклузивна колекција на капсули BOSS x Justin Teodoro. Создадена во соработка со уметникот, новата колекција ќе може да се купи од ноември оваа година.






