Навистина оригинален концепт за една година што ќе ја обележува историјата.
Меморијата е една од клучните карактеристики на Тексас. Нашите фармерки ги „паметат“ моментите од нашите животи, односно се претвораат во еден вид „хард диск“ на нашите искуства, зачувувајќи ги спомените. Фармерките ги „собираат“ овие моменти без оглед што се случува околу нас.

Во клучна година за нашата генерација, ДИЗЕЛ ги поканува луѓето ширум светот да ги прослават откажаните планови. Сите патувања, настани, забави, церемонии и многу повеќе што не можеа да се случат во 2020 година. Во основата на кампањата е новата прилагодена колекција на фармерки ДИЗЕЛ. На diesel.com – и во избрани продавници ширум светот – клиентите ќе можат да ги персонализираат кожните налепници на нивните фармерки со она што беше откажано оваа година. Намерата е да се слави она што не се случило! Може ли да се откаже роденденска забава? Прославете ја. Дали сурфањето е одложено? Создадете меморија и искористете ја како инспирација за да ја репрограмирате подоцна – секогаш со вашите омилени фармерки што треба да ги запомните.

Дополнителната кампања ги следи приказните за разни таленти, како што е Еван Мок, лизгач и модел, кој иако беше жител на Њујорк, одбра да замине во изолација и да остане во Шпанија и повторно да се поврзе со природата. И не застанува тука: ДИЗЕЛ соработува и со разни откажани настани, како што е фестивалот UNTOLD, еден од најпрестижните светски музички фестивали, за да создаде серија фармерки што може да се колекционираат, наречена Fallen Edition 2020. UNTOLD е добитник на наградата за најдобар фестивал во Европа од тогаш на неговото основање. Во „нормалната“ година го посетуваат повеќе од 350.000 фанови од целиот свет.
