Колекцијата Fendi Fall/Winter е уште еден знак во дебатата за „новата женственост“. Која е таа? Каква е таа модерна девојка? Како да бидете облечени, а да не ги допирате стереотипите на „силни и независни“ и во исто време да не ги игнорирате тековните трендови? Одговорот е Силвија Вентурини Фенди – треба да ги покажете сите аспекти на женственоста, не ограничувајќи се на една работа, и конечно да си дозволите да бидете поинакви.
Ник Најт, на кого дизајнерката му се довери да ја снима кампањата, прецизно ја отелотвори оваа идеја во неговите кадри. Постојат пастелно розови тотални изгледи, примерна облека со кожен капут над голото тело и измамливо невина облека на млада девојка. И, секако, новата торба Peekaboo ISeeU, во која веќе многу sвезди успеаја да се заљубат.
„Не повикуваме на двоен живот и не треба да изгледате како хероини на филмовите „Beauty of the Day и „Mistress – Mistress“, но времињата се менуваат, а црната чипка и корсетот се уште оружје за масовно уништување“, велат од модната куќа на Фенди.


