Луј Витон ја започна својата сопствена марка куфери во 1859 година, но само 4 години по неговата смрт, неговиот син Жорж го дизајнираше логото како што го знаеме денес, за да им даде на производите визуелен идентитет.
Во 1892 година, Жорж Витон од својот татко наследи добро воспоставена деловна активност со луксузни багаж. Но, како што сите го копираа, новиот шеф одлучи да создаде лого.

Тој го дизајнираше логото од иницијалите на неговиот татко и со тоа стана еден од значајните автори на логото и креатор на брендот каков што го познаваме денес.
Самото лого е точно како што го знаеме денес. Имено, Жорж ангажираше професионални дизајнери да ги прават испреплетените букви L и V со курзив.

Во тоа време, се создаде четиристран цвет, кој сè уште е присутен во традиционалниот монограм.
Овој дизајн на монограм значително ја намали количината на лажни торби, бидејќи, за разлика од денес, беше тешко да се дуплицира.

Марката се однесуваше на квалитетот, материјалите и силата, а во тоа време компанијата беше една од најпознатите во светот во областа на патни торби.
Жорж, исто така, измислил посебен систем за заклучување, што ја подобрува безбедносната функција на нивните куфери.
