Во потрага по нов, модерен идентитет на брендот кој се фокусира на помладата популација, врвниот бренд во Германија ја претстави новата рекламна кампања со денешните ѕвезди.
Брендот, исто така, претстави ново лого со похрабри графички букви и современ изглед, што ќе обезбеди впечатливо визуелно искуство.
Шефот се одлучи за стратегијата CLAIM 5, а целиот визуелен идентитет ќе биде фокусиран на младешката и разиграна естетика, а притоа ќе остане верен на својата мантра за извонредност во облеката.
„Со освежување на брендирањето и лансирање кампањи со ѕвезди, воведуваме сосема нова ера за BOSS и HUGO. Нашата цел е да ги воодушевиме новите и помлади целни групи и да ги претвориме во обожаватели на нашите брендови. Затоа и двете кампањи се важен чекор за понатамошно зајакнување Релевантноста на брендот и постигнувањето на нашата цел е да станеме еден од 100-те најдобри светски брендови во годините што доаѓаат“, вели Даниел Грејдер, извршен директор на HUGO BOSS.
Откривајќи ја кампањата #BeYourOwnBOSS, фотографирана од познатиот моден фотограф Мајкл Јансон, можеме да ги видиме Кендал Џенер, Хејли Бибер и Џоан Смолс, светски познатиот американски рапер Фјучер, меѓународната ѕвезда на TickTook Каби Ламе, јужнокорејскиот пејач и професионален актер Ли Минс. тенискиот шампион Матео Беретини и германската атлетичарка Алика Шмит кои носат редефинирани стилови на брендови, кои даваат стилска лежерна атмосфера со луксузни вибрации.
Шефот најави и стратешко партнерство со суперѕвездата на TikTok, Хаби Ламе, што го следеше настанот на модната недела во Милано, кој донесе 4 милијарди прегледи за само 4 дена. Ламеа го имаше своето деби на модната писта, а сега ќе лансира две кодизајнерски капсулни колекции со брендот.