Брендот SKIMS ја претстави кампањата Swim 2023 во која главното лице е никој друг туку основачот на брендот Ким Кардашијан.
Фотографиите, направени од познатиот фотограф Стивен Клајн, зрачат со естетиката на високата мода, поместувајќи ги границите на конвенциите за костими за капење.
Со телата на моделите со масло, кампањата ги прикажува колекциите на костими за капење од црна гума и вештачка кожа во необична комбинација со црни чизми до бутовите и ракавици. Овие комбинации на чизми и костими за капење ја носат кампањата на сосема ново ниво на софистицираност, отстапувајќи од нормата по која е позната SKIMS.

Ким Кардашијан продолжува да ја зацврстува својата позиција како доминантна сила во модната индустрија.Соработувајќи уште еднаш со фотографот Клајн, лицето на брендот Dolce & Gabbana ја изразува својата благодарност, изјавувајќи: „Стивен и јас соработувавме на многу кампањи во текот на годините, и благодарнa сум што повторно станав партнер во новата кампања за костими за капење на SKIMS . Неговиот креативен допир и визија за оваа колекција е токму она што го прави неверојатен фотограф што е денес“.

Со остро око за детали, креативниот талент на Клајн блесна во оваа соработка. Комбинирајќи ја неговата уметничка визија со уникатната перспектива на Ким Кардашијан, кампањата постигнува неверојатен визуелен наратив кој е подготвен да ja плени широка публика.
