Љубовта кон креирањето ја негувал со баба му, која била шивачка и негова мотивација.
Еден од најпознатите модни дизајнери на денешницата, Келвин Клајн,во саботата на 19 ноември го прослави својот 80-ти роденден.
Кариерата на Келвин Ричард Клајн опфаќа голем број различни епохи во американската историја, така што е прилично сигурно дека има малку работи во кои тој не се обидел. Тој не е само дизајнер, тој стана икона, модел и инспирација за големите имиња кои дојдоа по него.
Љубовта кон создавањето ја негувал со баба му, која била шивачка. Неговата мајка, исто така, ја охрабрувала неговата љубов кон уметноста и модата.
Се започна со капут
Клајн присуствуваше на Високата школа за уметност и дизајн, која ги подготви студентите за кариера во рекламирање и изработка. И додека неговите врсници се занимаваа со спорт, Клајн беше зафатен со учење, скицирање модни дизајни и шиење. Подоцна се преселил во престижниот Моден институт за технологија, дипломирајќи во 1962 година. Работел како чирак пет години во куќа со капути и костими на седмата авенија во Њујорк, поминувајќи ги сите ноќи и викенди усовршувајќи ги своите вештини.
Во 1968 година, Клајн и неговиот близок пријател од детството, Бери Шварц, ја основаа компанијата за производство на капути Calvin Klein. Првата нарачка всушност била добиена случајно, пишува Notable Biographies. Купувачот на капут од „Bonwit Teller“ залутала на погрешен кат од хотелот и се нашла во канцеларијата на Клајн. Нарачала парчиња во вредност од 50.000 долари.
Поттикнат од позитивните критики од модниот печат и поддршката од менаџерите на продавниците, Клајн ја прошири својата линија за да вклучи и женска спортска облека.
Клајн наскоро вклучи линија на облека „couture“ (прилагодена модна облека), колекција за мажи и жени, спортска облека за мажи и жени и фармерки во неговиот моден свет. Тој, исто така, дозволил производство за машка облека, палта, додатоци, интимни, трикотажа, костими за капење, очила, крзна и парфеми, сето тоа под негова внимателна контрола и управување.

Контроверзно рекламирање
Брендот Calvin Klein навистина го постигна својот напредок кога дизајнерот разви тесни фармерки кои заработија 200.000 долари во првата недела од продажбата.
Рекламирањето беше клучот за успехот на Клајн. Тој сакаше да се создаде контроверзна слика за него во медиумите. Тој беше првиот што дизајнираше женска долна облека која наликуваше на машки џокеј шорцеви. Неговите телевизиски реклами за фармерки беа со Брук Шилдс.
Познатите рекламни кампањи на Келвин Клајн помогнаа да започнат кариерите на многу холивудски А-листи, вклучувајќи ги Брук Шилдс, како и Кејт Мос и Марк Волберг.
Клајн има развиено репутација за поместување на границите на она што е прифатливо во неговите кампањи. Рекламите од средината на 1990-тите прикажуваа тинејџери во провокативни пози кои многумина ги сметаа за општествено неодговорни. Клајн на крајот ги откажа овие кампањи, но не пред придружниот публицитет веќе да го направи името на брендот „Calvin Klein“ дел од секојдневниот разговор за многумина.
Три од главните парфеми на Клајн, „Obsession“, „Eternity“ и „Escape“, беа огромни успеси, делумно поради сексуалната конотација што ја рекламираа. Рекламите за неговите мириси „CK One“ и „CK Be“ продолжија да ја предизвикуваат јавноста. Некои реклами прикажуваа тинејџери кои учествуваат во она што некои го сметаа за „идеализирана култура на дрога“. Во тоа време, претседателот Бил Клинтон ја предупреди модната индустрија да не промовира непостоечка гламурозна странска зависност. Клајн одговори дека овие реклами претставуваат поместување од лажни слики кои не се во допир со денешната реалност.

Лежерно, а сепак шик
Дизајнерската филозофија на Клајн е вкоренета во минимализмот. Таа обично користи неутрални бои или земјени тонови и дизајнира облека што е функционална за многу различни пригоди, за преку ден,за вечерни излегувања и од сезона до сезона.
Списанието Тајм го именуваше Клајн за еден од дваесет и петте највлијателни Американци во 1996 година. Клајн ја освојуваше престижната награда „Coty“ три пати по ред (1973–1975), станувајќи најмладиот дизајнер што некогаш ја добил оваа чест. Во 1982, 1983 и 1986 година, тој ја освои и наградата на Советот на модни дизајнери на Америка. Покрај тоа, Клајн изгради финансиски силна компанија со постојани совети и помош на партнерот Бери Шварц, кој ја водеше компанијата низ тешките финансиски времиња од доцните 1980-ти.
Клајн е познат по својата лежерна, но шик облека, модерни, но дизајни создадени за активни жени.
Кендал Џенер од реалити ТВ ѕвезда стана супермодел за само две години, најмногу благодарение на рекламите на Келвин Клајн, а 2015 година го одбележа нејзиниот пробив кога глумеше во две кампањи за брендот. Едната за гамата на долна облека на брендот, другата за „Calvin Klein Jeans“.