Како што рекоа од Гучи, нивната идеја била да се разбијат токсичните стереотипи што го обликуваат идентитетот на машкиот пол.
Фустанот што се врзува околу врат и крагна како Питер Пан, со бисерни копчиња, сатенска лента околу половината што е врзана во лак, а целиот дизајн е инспириран од стилот „гранџ“ од деведесеттите години.
“Овој тартан фустан во нежни бои ја рефлектира идејата за флуидност за ревијата есен/зима 2020 година, кршејќи ги токсичните стереотипи што го обликуваат родовиот идентитет на мажите. Контрастниот крагна на Питер Пан и сатенскиот лак на предната страна додаваат елемент сличен на детството.
Сепак, на социјалните мрежи фустанот наиде претежно на негативни реакции, а многумина ја критикуваа високата цена на ова парче облека.
„Платете 1.700 фунти за веројатно најгрдиот фустан на сите времиња“, напиша еден корисник на Твитер.
Следуваа други коментари…
“Мажите можат да купат фустан во која било продавница за 20 долари ако сакаат да се „зезнат“ на тој начин. Не им требаат „Гучи“, напиша друг корисник, додека друг додаде: “Ова е бесмислено, бидејќи на Амазон секој може да си купи фустан за 20-30 долари“.
Истиот фустан може да се купи во розов и тиркизен цветен дизајн, а потоа е малку поевтин. Чини 1.400 фунти и има копчиња од бисер, пишува The Independent.
Фустанот за мажи се појави неколку недели откако Гучи ги соблече фармерките и комбинезоните со дамки од трева, што предизвика и голема полемика.
И во тој случај, овој луксузен бренд се стремеше кон „стилот на гранџ“, што инаку е спротивно на традиционалните концепти на гламур и убавина.
