Модните дизајнери навистина се обидуваат да бидат во чекор со времето и новите ситуации, па затоа се повеќе се свртуваат кон дигиталната сфера од физичките презентации на нивните модни колекции. Mugler им се придружи на голем број модни куќи во потрага по нови начини како да ги соопштат своите уметнички визии со публиката.
Уметничкиот директор на Mugler Кејси Кадваладер претходно се спријателил со Бела Хадид, а за време на карантин станала негова виртуелна муза. Имено, поради невозможноста за патување, оваа пролет Бела беше снимена во Њујорк од тим експерти за CGI технологија што нормално се користи во 3Д филмови, и е создаден аватар – Digi-Bella.
Digi-Bella е виртуелна муза за виртуелната модна ревија во која таа најпрво носи фармерки и бел топ, за подоцна да се претвори во пегазус во видеото кое лета далеку од Гарниерската палата, и конечно да облече црн костум, главен дел од колекцијата на Mugler.
Модната куќа Mugler е позната по сексуализираните креации инспирирани од фетишот и камп модата, кои не толку одамна ги носеа на црвените килими sвездите како Карди Б и Ким Кардашијан (навистина, кој можеше да ја заборави таа половина) и Мајли Сајрус за новиот албум. Кејси Кадваладер очигледно продолжува со шоу-тонот на најпрепознатливите и најсмелите колекции од 90-тите години на минатиот век, на тенка линија помеѓу кичот и камп модата.
Но, тој исто така гледа неколку промени што ги донесе новото време – важноста на музичките спотови и дигиталните медиуми, кои се побројни и клучни за модата годинава, отколку настапи во живо. Потоа вметнете ги принципите на животната средина во вашиот креативен процес како употреба на рециклирани материјали. И најголемата промена што тој ја посочува е дека пред модните куќи да изберат модели кои би можеле да ги трансформираат во она што тие сакаат да бидат модели, а денес тие избираат модели според тоа какви се моделите и што претставуваат. Дали тоа го објаснува Бела како пегаз?








