По неколкумесечни шпекулации, луксузниот конгломерат во понеделник и официјално стана партнер на претстојните Олимписки игри. LVMH не откри детали за спонзорскиот договор, но неколку извори потврдија дека компанијата направила 166 милиони долари.
„Ова невидено партнерство со Олимписките и Параолимписките игри во Париз 2024 година ќе придонесе за зајакнување на привлечноста на Франција низ целиот свет“, се вели во соопштението на извршниот директор и претседател на LVMH, Бернар Арно. „Беше природно LVMH да биде дел од овој извонреден меѓународен настан”.
Договорот ќе и даде на највредната европска компанија главна реклама и на Олимписките и на Параолимписките игри. Неколку куќи на LVMH ќе играат „витални улоги“ во соодветните настани: познатиот париски бренд за накит Chaumet ќе ги дизајнира медалите, Moët Hennessy ќе обезбедува вино и алкохолни пијалаци за време на игрите, а Sephora ќе помогне во штафетата на олимпискиот факел.
„Спортот е огромен извор на инспирација за нашите брендови, кои ќе ги обединат креативната извонредност и атлетските перформанси со тоа што ќе ја донесат нивната брилијантност и смела иновација на оваа извонредна прослава“, додава Арно.
Некои брендови на LVMH претходно спонзорираа светски натпревари. На пример, Hublot беше официјален мерач на време на Светскиот куп на ФИФА. Како што може да очекувате, други големи компании го следат водството на LVMH. Air France обезбеди сопствено партнерство во обид да ја зголеми видливоста на брендот и да создаде повеќе работа.
Олимписките игри ќе се одржат од 26 јули до 11 август, додека Параолимписките игри ќе се одржат од 28 август до 8 септември. Најголем дел од настаните ќе се одржат во француската престолнина, додека други свечености ќе се одржат во Марсеј и Тахити.
„Сакаме да се заблагодариме на групата LVMH и нивниот активен ангажман“, додава Тони Естанж, претседател на Олимпискиот комитет Париз 2024. „Заедно ќе ги направиме Олимписките игри во Париз 2024 навистина исклучително искуство“.
