Договорот од висок профил кој вклучува спонзорство на LVMH Group на Олимпијадата во Париз во 2024 година, наводно го спроведува Антоан Арно, едно од петте деца на извршниот директор на компанијата, милијардерот, Бернард Арно.
Според извештајот на Reuters ,46-годишниот, кој е задолжен за маркетинг на групацијата LVMH, преговара за промовирање на брендовите на компанијата, вклучувајќи ги Louis Vuitton и Dior, како и брендовите за шампањ како Moet & Chandon. Според изворите, зделката би можела да го чини Арно 150 милиони евра.
Најстариот син на Бернар Арно, наводно, го гледа овој настан како идеална платформа за рекламирање на групата LVMH како лидер на занаетчиството и француското наследство. Целта е дискретно присуство на брендовите на групацијата, без прекумерно печатење на логоа кои би можеле да го „намалат“ нејзиниот имиџ. Со други зборови, учеството на LVMH на Олимпијадата во 2024 година може да вклучи кампањи од високата класа и насочени акции на социјалните мрежи и други платформи за нејзините водечки компании.Сличен концепт беше воведен на Светското првенство во ФИФА 2022 година во Катар минатиот ноември: во реклама на Louis Vuitton, навивачите ги видоа фудбалските асови Лионел Меси и Кристијано Роналдо како се соочуваат во игра шах.
Иако бројките за гледаност за Олимпијадата во Пекинг во 2022 година забележаа вкупна публика од 2 милијарди гледачи, Антоан Арно изгледа оптимист за игрите следната година. „Тоа веројатно ќе биде најгледаниот настан во историјата на телевизијата – спектакуларен настан“, рече тој во интервју за Reuters.
Стив Мартин, извршен директор на Saatchi Sport & Entertainment, исто така тврди дека иако LVMH групацијата е веќе испреплетена со Франција, официјалното спонзорство ќе ја издвои компанијата од нејзините врсници. „Мислам дека тоа е многу возбудлив начин да се направи тоа – на домашен терен“, рече тој.
Франција неодамна се најде на насловните страници на широките улични протести, предизвикувајќи загриженост за непречено одвивање на игрите. Во протестите против пензиските реформи оваа пролет, LVMH беше мета кога лицето на Бернард Арно се појави на плакатите додека демонстрантите се собраа во седиштето на групата, повикувајќи ги богатите да помогнат во финансирањето на државниот пензиски систем.
Paris 2024 Olympic Games: LVMH group enters the homestretch https://t.co/RYOczQANcH
— Le Monde in English (@LeMonde_EN) April 21, 2023
Тони Естанж, претседател на игрите во 2024 година, беше вклучен во дискусиите за можен спонзорски договор со компанијата LVMH. „Потребно е време, но сакаме да се увериме дека ова партнерство е значајно и избалансирано“, рече тој во интервјуто. Сепак, земајќи ги предвид сите параметри, сè укажува дека овој договор ќе биде потпишан.
