Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Wall Street

Брунело Кучинелли донира непродадена облека од пандемискиот период

Брунело Кучинелли го претвора вишокот на залихи, односно непродадените парчиња од периодот на блокада заради вирусот корона, во нова, хуманитарна можност …

Познатиот бренд, најпознат по своите парчиња кашмир, палетите со темна боја и утопиското производство во Италија, акумулира голема количина на сега вонсезонски акции, за време на пандемијата. Наместо да ја следат очекуваната патека и да ги продаваат своите парчиња со попуст, славната марка се одлучи за сосема друга мисија – според наводите, тие ќе ги донираат сите тие парчиња, во рамките на новата компанија.

Наречен Брунело Кучинелли за хуманост, славната марка ќе ја донира целата стока што потекнува од локациите кои беа најтешко погодени од затворањето на коронавирусот, во вредност од 34.223.950 долари.

„Ми се чини дека овој проект – кој сите го дефинираме како„ интензивен “- на некој начин го крева достоинството на човештвото и им оддава почит на сите оние кои учествуваа во производството на овие облеки“, се вели во изјавата на Кучинели. „Ќе оди рака под рака со друг проект започнат пред неколку години, кој се состои од поправка, закрепнување и повторна употреба на сите наши производи“.

За да ја дистрибуира облеката, Кучинели формираше совет составен од шест члена на семејството и четворица работници на компанијата да работат со партнери за да ги утврдат крајните сопственици. Секоја пратка ќе биде испратена непроменета, со порака од самиот Кучинелли. Организациите кои примаат ќе добијат две или три вакви пакети – секој пакет што содржи помеѓу 40 и 50 парчиња – годишно.

Овој потег доаѓа во критичен момент за познатата марка, бидејќи скоро секој друг бизнис се повлекува во новата нормала донесена од светската здравствена криза. За време на конференцискиот повик за инвеститори во вторникот, Кучинели рече дека продажбата паднала за 30 проценти во текот на првите шест месеци од 2020 година, но дека се очекува закрепнување во текот на втората половина од годината, пренесува Ројтерс. „Веќе денес, можеме да предвидиме позитивен трет и четврт квартал, што треба да резултира со благ пад на прометот во 2020 година од околу 10 проценти“, додаде Кучинели.

На истиот повик, дизајнерот рече дека очекува годишен раст на продажбата за 2021 година да биде 15 проценти, што е значајно во однос на девет проценти раст во 2019 година. Марката е уверена дека може да се држи до својот амбициозен план за двојно продавање во 2019 година до 2028 година.

Прочитај

Fool Moon

Понекогаш животот може да биде тежок и да ви задава разни искушенија, камшикувајќи ве од сите страни, што прави да се чувствувате вознемирено и...

Fine Living

Сместен во приватна шума и близу до платформата за слетување на хеликоптер, имотот се истакнува по многубројните објекти. Се вика Барнхаус и е оддалечен...

Cotton Club

Пепелашка и Црвенкапа во маѓепсаниот Версај! Марија Грација Чиури, дизајнер на модната куќа Диор која секогаш создава облека што пренесува единствена порака и ја...

Fool Moon

“Иднината ни припаѓа на сите нас. На мојата ќерка. На моите деца. На нас. На жените. На секого. На тебе”. По повод Денот на...

Advertisement