Првата колекција на мебел на брендот Karl Lagerfeld ја имаше својата премиера на Неделата на дизајнот во Милано во сосема нова продавница на Via Passione 8.
Брендот Karl Lagerfeld ја претстави KARL LAGERFELD MAISON, линија на луксузен мебел и додатоци за уредување на домот. Лансирањето се состоеше од четири колекции, секоја именувана по омилените делови на Karl Lagerfeld во Париз: „Saint Germain“ и „Saint Guillaume“ вклучуваа мебел за дневни и спални соби, „Кваи Волтер“ беше посветена на кујнскиот мебел, додека колекцијата „Rue de l’Université“ посветен на осветлувањето.

Сите колекции се инспирирани од личниот пристап на Лагерфелд кон дизајнот на ентериер и го рефлектираат спојот на класичните стилови со современите парчиња.

Софата од дневната соба „Saint Germain е ѕвезда на колекцијата.Тапациран со ткаенина од боја на слонова коска, тој е удвоен како мини библиотека бидејќи има страни со елегантни вградени полици за книги. Со оглед на тоа што личната библиотека на дизајнерот има над 300.000 книги, љубовта кон читањето и начинот на кој ги презентираше Карл Лагерфелд послужија како инспирација за дизајнот.

„Карл не само што беше фасциниран од дизајнот на ентериер – тој беше многу страствен за тоа“, вели Пјер Паоло Риџи, извршен директор на KARL LAGERFELD. „Затоа, беше природна одлука да ја прошириме понудата на нашиот бренд со колекцијата KARL LAGERFELD MAISON. Оваа возбудлива категоријата ја слави нашата ДНК и нуди нов начин за истражување и доживување на светот на Карл. Парчињата се смели, софистицирани и елегантни, исто како и самиот Карл“.
Брендот одлучи секоја сезона да биде домаќин на нов дизајнер кој ќе го толкува пристапот на Лагерфелд кон дизајнот. Следствено, првата колекција KARL LAGERFELD MAISON беше развиена во партнерство со познатиот дизајнер на ентериер Матео Нунчиати.

„За време на мојот процес на дизајнирање, мислев дека Карл шета по каналите на Хамбург или посетува елегантни вили во Париз“, вели Нунчиати. „Двата града беа важни во историјата на Карл и ме инспирираа да ја балансирам строгоста на Баухаус со софистицирана париска елеганција чест е да соработувам со тимот на брендот KARL LAGERFELD и најдобрите италијански занаетчии за да се развие современа, топла и емотивна колекција полна со извонредни детали“.
Палетите на бои и материјали беа во склад со визуелниот дух на брендот (и преференциите на дизајнерот), вклучително и бела и црна боја со суптилни акценти во нијанси на црвена и розова, како и рефлектирачки материјали, брусени метали и стаклени површини.
Секое парче мебел од новата колекција ќе се произведува во Италија, а цените ќе се движат од 1.850 до 23.000 евра.
