Ако сте едни од последните луѓе кои чекаат да си ги соберат багажите, веројатно сте забележале една или две торби од левата или десната страна, како се вртат во круг без сопственик.
Објаснувањето е едноставно, секој куфер што не се собира обично има сопственик, но на различен аеродром. Ако парче багаж само се врти на лентата, тоа е обично нешто што е пренасочено кон погрешен авион или на друг начин изгубено.
Сепак, во денешно време, ова не се случува толку често колку што порано, сега кога компјутерите се одговорни за доделување багаж на соодветната дестинација. Но, се разбира, тоа сè уште се случува понекогаш, обично поради надредени летови или ако некој го промени летот во последен момент.
Ако никој не го побара багажот назад, авиокомпанијата ќе се обиде да открие кому му припаѓа, што понекогаш може да се утврди со гледање на името на самиот куфер. Обично, тие ќе контактираат со сопственикот и ќе им наложат на некој да им го предаде багажот.
Но, ако авиокомпанијата заврши со торба што не може да ја идентификува или што не може да ги донесе кај нејзиниот вистински сопственик, таа ќе ја задржи на терминалот каде што е пронајден. Ќе биде таму 5 дена, и ако сопственикот не одговори или не се појави, тогаш багажот ќе биде испратен до централниот магацин со кој управува таа авиокомпанија.
Потоа, тоа е друга игра за чекање – овој пат останува во складирање околу 60 дена. Ако помине толку многу време и никој не се појави на багаж, тоа е обично една од двете работи.
Торбата и целата негова содржина ќе бидат донирани во добротворни цели или ќе се одржи аукција. Се разбира, авиокомпанијата ви дава доста време да го побарате изгубениот багаж пред да заврши во продавница за половни производи.
Но, ако никогаш не сакате вашиот куфер да стане една од овие торби, треба да прашате кои авиокомпании се сигурни кога станува збор за багажот.

