Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Fine Living

Нов тренд во светот на дизајнот: уметнички вински подрум


Многу сопственици на куќи денес, барем оние што можат да дизајнираат свој дом, избираат винарски визби како една од клучните простории…

Кога треба да изберат помеѓу винарска визба и оставата, чајната кујна, многу сопственици на јахти ќе претпочитаат да се збогуваат со своите ормари. Всушност, тоа го направи сопственикот на јахтата Бескрајно лето, кога сакаше да оддаде почит на неговата страст за рафинирани вина. Винска визба од тиково по нарачка стана дел од внатрешниот дизајн на јахтата, уште пред да започне нејзината изградба.

„Отсекогаш имав намера винарската визба да биде фокусна точка на просторот, бидејќи и е дадена локација на самиот врв на скалите кон палубата со мостот. Секогаш е во центарот на вниманието “- објаснува капетанот на оваа јахта. Скриените парчиња осветлување ги осветлуваат шишињата собрани од бројни лозја низ целиот свет. Бидејќи колекцијата растеше и во димензиите и во статусот, линијата што го дели функционалното складиште и скулпторскиот дизајн беше сѐ помалку видлива.

„Многу сопственици денес сакаат уживањето во виното да го направат клучен дел од нивното искуство со супер јахта. Кога сопственикот ќе го жртвува просторот на јахтата, кој е генерално ограничен, само за да го уреди во вид на бар, тогаш знаете дека треба да посветите многу внимание и грижа при дизајнирање “- вели Марк Јесинг, шеф за внатрешен дизајн во бродоградилиштето Лурсен.

На јахтата Бескрајно лето, продолжената климатизирана единица служи како резервен простор, во случај да не успее главниот систем за ладење. Полиците обложени со неопренови лежат под агол, така што сите тапи од вино се влажни, односно секое шише вино е безбедно додека ги чека своите пет минути слава.

Сепак, сѐ не се сведува на механиката. Канадското студио CellArt дизајнираше поморски вински визби, така што тие повеќе нѐ асоцираат на оригинално уметничко дело, со темно сино – лак и метални златни влошки. „Ценовниот опсег постојано се зголемува. Кога започнавме со оваа приказна, наплаќавме околу два долари по место за едно шише вино, додека таа бројка сега достигнува 2.500 долари “- вели Џонатан Примо од ова студио.

Секој концепт на CellArt следи до тринаесет различни елементи, до бучава и вибрации, сѐ до влага и светлина, но клиентите првенствено се занимаваат со естетиката. „Мојот пристап кон единиците за чување уметност е да ги превртам наопаку. Ние секогаш ангажираме мајстори кои можат да произведат беспрекорни ремек – дела, за кои ќе најдете место на вашата јахта, дури и ако се откажете од некоја друга, дотогаш важна работа за вас “.

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Прочитај

Cotton Club

Компанијата Тифани и Ко. се претстави во Дубаи со најскапото парче накит во својата историја – ѓерданот „World’s Fair“. Неговата цена се проценува на...

Fine Living

Орландо Блум пред да се вери со Кејти Пери, живеел во егзотична вила на Беверли Хилс. Но, по раѓањето на неговата ќерка и претстојниот...

Fool Moon

Стрелците во астрологијата се опишани како среќни луѓе, кои засекогаш остануваат деца во нивните души. Ова е знак кој се стреми кон љубов и...

Green Tea

Кога зборуваме за здравјето, неизбежно е да се спомене и имунитетот, бидејќи тоa не штити од разни инфекции и болести. И кога велиме имунитет,...

Advertisement