Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Fine Living

3 големи придобивки од подоцнежното мајчинство: Жените кои раѓаат во 40-тите години раѓаат поинтелигентни деца!

Иако доцното мајчинство е поризично, од друга страна, тоа носи 3 големи придобивки за бебето, тврдат научниците.

Имено, истражувачите од германскиот институт Макс Планк испитале половина милион Шведски жени и мажи родени помеѓу 1960 и 1991 година.

Откриле дека жените кои родиле околу четириесет години имале поинтелигентни деца, па нивните деца биле подобри на училиште отколку децата на помладите родители. Исто така, тие се со подобро здравје, а подоцна и повеќе образовани.

Научниците го објаснија своето набудување на следниов начин: Резултатите од истражувањето се тесно поврзани со индустрискиот, културниот и медицинскиот напредок.

Секоја година има позитивен напредок во овие области. Биолошките ризици од подоцнежната бременост се компензираат со подобри надворешни услови.

„Тие години прават голема разлика“, изјави Мико Мирскла, директор на Институтот за демографски истражувања „Макс Планк“ во Росток.

Дете родено денес има многу поголеми шанси да се запише на факултет отколку едно родено пред 20 години. Затоа, треба да постави прашањето: Колку ќе профитира детето ако се роди подоцна?

„Предностите што ги има подоцнежното раѓање на дете се поголеми од индивидуалните ризични фактори за возрасната доба на мајката при раѓање“, тврди Мико Мирскла.

„На поодмината возраст на мајката треба да се гледа поинаку“, велат научниците:

„На идните родители им е јасно кои се ризиците од подоцнежна бременост, а малкумина ги знаат позитивните ефекти.

Прочитај

Uncategorized

Овесна каша, мед и јаболков оцет можат брзо да го смират чешањето и црвенилото по каснување од комарец. Колку и да го сакаме летото,...

____celebrity

Пејачката Шакира синоќа настапи на финалето на Светското првенство, а во таа пригода носеше уникатен костим креиран од брендот Роберто Кавали. За оваа пригода,...

Life Story

Сè повеќе луѓе ја воведуваат оваа навика пред ручек. Високиот холестерол доведува до натрупување на плаки во крвните садови, што може да доведе до...

Green Tea

Ако се сеќавате на трендот „Моќта на шминката“ кој беше исклучително популарен пред една деценија, тогаш не ни треба многу убедување за трансформативната моќ...

Advertisement
grandpashabet   holiganbet   casibom   casibom