Додека ограничената креативност е болка со која сите сме се соочиле во оваа пандемија, некои брендови ни даваат надеж дека светот сè уште оди напред. Па така креативците работеа неуморно за во обид да ни понудат нешто ново и убаво како мал залог за иднината кога сето ова во кое живееме денес е само некое грдо сеќавање. Ние издвоивме нови колекции за вашиот дом, а особено им посветивме внимание на оние во кои модните дизајнери ја дадоа својата визија за внатрешен дизајн преку украси и мебел. Неочекувано и забавно се првите две работи на кои помисливме кога ги видовме колекциите, но проценете сами.
GINA TRICOT HOME
Gina Tricot е шведска модна марка основана во 1997 година, а денес тие се продаваат во 180 продавници во пет европски земји, како и на Интернет. Новина во нивната понуда се деталите за куќата, а од минатиот месец има линија Gina Home која е достапна во избрани продавници и на Интернет. Со цел да понудат поширок концепт, покрај нивниот сопствен дизајн на ќебиња и постелнини, тие исто така нудат избрани предмети од други брендови. Лицата на кампањата за новата колекција на lifestyle се Фани Екстранд и Лин Еклунд – креативното дуо кое стои зад интернет магазинот „Hobnob Journal“.
FAYE TOOGOOD X HEM
Toogood е студио за дизајн основано во 2008 година во Лондон од Феј Тугуд. Феј е историчар на уметност, која долги години работи како уредник на списанието „The World Of Interiors“. Нејзиното поле на работа вклучува внатрешен дизајн, индустриски дизајн и мода. Како што вели, таа одбива да биде сместена во само една дисциплина и се смета за аутсајдер чија работа не може да се смести во една категорија. Сега таа ја дизајнираше колекцијата „Puffy Seating“ за полите, што нè тера да размислиме повторно за мебел со челични рабови. Првото парче што тие го претставија беше „Puffy“ фотелја, која ги комбинира препознатливите линии на модернистички мебел со идејата за целосен комфор и релаксација. Дизајнерот сакаше да сакате да скокнете во ова парче на прв поглед. Мисијата е завршена!
SHRIMPS X HABITAT
По првата заедничка колекција, која се распродаде за рекордно време, брендовите Shrimps и Habitat повторно ги здружија силите. Во втората колекција, тие инспирацијата ја најдоа во седумдесеттите години и во Palm Springs. Палетата на бои е разиграна и буди оптимизам, а посебен шарм му дава плетен ратан, што беше карактеристично во ентериерите од тоа време. Постојат и волшебни отпечатоци што се направени рачно и кои се присутни во стил препознатлив за брендот Shrimps. Во првата колекција имаше подлога чијашто шема беше позајмена од торба со спојки Doodle, чија тема продолжува низ целата колекција. Како позадина беше избрана мирна зелена нијанса за да се добие впечаток на елеганција покрај разиграноста што се забележува на прв поглед. Парчето што привлече најголемо внимание беше голема столна ламба со керамички подножје обоен во жолто-бели квадрати со голема нијанса од ратан. Дизајнот е толку откачен што можеме да го замислиме како весел додаток на секој ентериер.






