Ако некогаш сте се нашле во ситуација да продавате стан, сигурно ви се случило да го реорганизирате мебелот и да додадете неколку слатки ситници што ќе ги придобијат сите потенцијални купувачи што ќе го видат. Малите промени во станот што планирате да го продадете не се губење пари, напротив, тоа е начин да го продадете вашиот имот за повеќе. Системот DIY е во ред во повеќето епизоди за купување, но што ако треба да пронајдете купувач за стан или куќа во вредност од неколку милиони долари? Во тој случај, инвеститорите се свртуваат директно кон Шерил Ајзен, сопственичка на агенцијата Interior Marketing Group.
Ако сте ја гледале реалната серија Selling Sunset, сигурно сте ја забележале Аманза која е дизајнер на ентериер и работи напорно за да добие лиценца за брокер. Кариерата на Шерил Ајзен отиде во спротивна насока. Таа започнала како агент за недвижнини и започна да ги средува куќите од хоби за да ги направи малку попривлечни. Таа ги уредувала пред да повика клиенти, а потоа нејзините колеги ја молеле да се вклучи за да им помогне и да стори нешто слично за нив. Кругот започна да се шири и затоа во 2007 година таа основа професионална агенција специјализирана за опремување недвижнини пред продажбата.
Сериозноста на оваа индустрија ќе ви биде појасна кога ќе ви откриеме дека Interior Marketing Group денес има свој магацин исполнет со мебел и детали за куќата што се организирани според стиловите на дизајнот на ентериерот. Покрај тоа, постои сектор на мајстори со полно работно време кои се подготвени да го променат мебелот, да ја сменат неговата боја или да направат некои потребни измени во најкус можен рок со цел да го вметнат мебелот во имотот. Постои и уметнички оддел кој дизајнира големи дела на неделно ниво, кои во голема мерка се одговорни за брзо наоѓање на сопственикот на овој скап имот. Тимот има вкупно над 100 вработени кои за помалку од две недели можат да го свртат просторот и да го направат ентериерот како од списание.
Иако на почетокот ги пеглаше своите кредитни картички и успеа да пазари околу Target, за неа и нејзиниот бизнис тие денови се многу далеку. Таа сега има список на клиенти меѓу кои има познати лица. Криси Тајген и Џон Леџенд ја купија куќата што Шерил целосно ја опреми. Ким Кардашијан ја изнајми да го редизајнира станот Airbnb во Њујорк, каде што престојува семејството. Сепак, становите на познати личности не се најголемиот бизнис со кој се занимава IMG , повеќето од нивните активности се насочени директно кон соработка со инвеститори за кои опремуваат „тест станови“ во нови згради и на тој начин им нудат опиплива инспирација на клиентите.
И по што се води Шерил при дизајнирање на секој нов проект? Пред сè , таа ги гледа сите недостатоци и предности на просторот и се обидува да ги скрие лошите страни и да се фокусира на најдобрите делови. Таа користи многу текстил за да создаде непосреден домашен ефект за сите што влегуваат во станот за прв пат. Уметноста е високо на нејзината листа „да се направи“ и честопати користи уметнички дела за да го воздигне просторот. Таа верува во моќта на украсот и на крајот од секоја декорација повторно го посетува секој стан за да додаде детали за завршни работи како што се ќебиња, перници, украси. На крајот на краиштата, погледнете ја оваа алхемичарка на дело во видеото подолу.







