Малдивите се едни од најважните и, како што се покажа, најитрашните дестинации, кои оваа година успеаја да ги сменат своите приоритети и да ја преживеат пандемијата.

Познатата островска дестинација веќе долго време практикува социјално растојание со своите меѓусебно оддалечени летувалишта, што е дополнително нагласено со ефикасни протоколи и PCR тестирање по пристигнувањето на гостите. Нивниот следен потег е светска премиера и беше лансиран овој месец: тоа е првата програма за лојалност понудена од една земја. Систем како овој, кој ќе вклучува понуди на авиокомпании и хотели, може да биде клучен за земја каде што туризмот учествува со две третини од нејзиниот БДП.


Според извори од владата на оваа земја, системот ќе се заснова на три нивоа, наречени по локален малдивски јазик Аида, Антара и Абаарана – имиња што значат бронза, сребро и злато. Како и програмите за лојалност на авиокомпаниите, нивните нивоа одговараат на точките – 500, 2000 и 4000, со различни вредности за различни активности. Ако ја преминете границата, добивате 50 поени, а ако ја поминете ноќта во сито, добивате 5. Членовите на нивниот нов клуб ќе можат да уживаат во великодушноста на оваа програма по само седум дена или четири авантури, ако изберат хотели Кудаду или Чеди Кудавилинги, кои се наоѓаат на неверојатни локации.


Гостите и членовите на клубот можат да заработат бонус поени преку специјални туристички активности или посети за време на специјални прилики, како што е меден месец или годишнина. Секоја година, програмата ќе објавува календар што ќе ги истакне датумите што носат бонуси. Кога станува збор за придобивките што ги дава клубот, тие засега не се сосема јасни, но веројатно ќе вклучуваат ВИП варијанти и попусти во Duty Free продавниците.


Според експертите, овој потег ги претвори Малдивите од обични дестинации (ако Малдивите може да се опишат како обични) во навистина спектакуларни, што дополнително ќе ги воодушеви сите нивни посетители. На крајот, можеме само да кажеме дека дефинитивно сакаме да бидеме членови на овој клуб.
