Со пандемијата на коронa вирусот кој го окупира целиот свет, луѓето не се забавуваа со славенички торти, бидејќи повеќето собири што инаку се причините за тоа, беа откажани. Очигледно, ова тешко го погоди францускиот регион Шампањ, па производителите на пијалок можат да ги погледнат само милиони вишок шишиња во инвентарот со болка во нивните срца, загрижувајќи се за нивната неизвесна иднина.

Според наводите, производителите на шампањ веќе се во загуба од 2 милијарди долари за продажба за оваа година, што е, како што велат, полошо отколку за време на Големата Депресија. Се проценува дека неверојатни 100 милиони шишиња ќе останат непродадени во подрумите низ целиот регион до крајот на годината. Официјалниот комитет за шампањ, признат по неговиот акроним ЦИВЦ, сега презема важни чекори за да избегне натамошно оштетување на индустријата, како што е преиспитување на маркетинг стратегиите.
Една од овие мерки е веќе подигнување на алармот пред официјалното објавување. Се очекува оваа група да го ограничи производството, со цел да ја контролира жетвата, што најверојатно би довело до уништување на грозје, што досега не било видено.
„Мора да го уништиме грозјето и треба да платиме за тоа“, рече Анслем Селоше, продуцент од овој дел на светот и член на ЦИВЦ. „Едноставно, тогаш го забележавме. Шампањ не доживеа вакво нешто дури и за време на светските војни. Никогаш не сме доживеале таков пад на продажбата. Не се продадени над 100 милиони шишиња “, додаде тој.

Неизвесниот крај на приказната дополнително придонесува за ужасната ситуација. Без гаранција поврзана со подобрување на состојбата, практично е невозможно да се испланира патот на закрепнување. Според наводите, инсајдерите од оваа индустрија веруваат дека ќе се борат со ефектите на пандемијата неколку години.
