Уште една причина повеќе да се ужива во ова ледено задоволство
Иако пандемијата на коронавирус е целосно променета и го запре угостителството, трговијата и економијата на целиот свет, вклучувајќи ја и Италија, граѓаните на оваа земја имаат иста желба за сладолед како и досега, што ја потврдува важноста на ова ледено задоволство за нивната економија.
Според италијанскиот институт за статистика (ИСТАТ), просечното италијанско семејство троши околу 70 евра годишно на домашен сладолед, што на национално ниво, вкупната цифра се сведува на околу два милијарди евра годишно.
Сега Италијанците имаат повеќе причини да јадат сладолед…

На пазарот се појави нов вкус на сладолед, изработен од бело чоколадо, лешник и паста од крем и со додавање на цреши, а тие го нарекуваат „лек за ковид“.
Според слаткарницата во предградијата на Милано, идејата била населението да заборави барем малку за стресот, заради целата ситуација со коронавирусот и строгите мерки воведени за време на пандемијата.
Тие посочуваат дека многу добро знаат како сладоледот не може да ги излечи луѓето од вирусот, но сакале да предизвикаат насмевка кај луѓето.
Според новите податоци, семејствата во италијанскиот регион Марке консумираат во просек околу 12 килограми сладолед годишно, а нивните омилени традиционални вкусови, како што се чоколадото, лимонот, јагодата, страчателата и ф’стаци.

Во регионот Апулија, 50% од населението претпочита да купува домашен наместо индустриски сладолед, а во таа област на југот на Италија има околу 3000 занаетчиски продавници кои ексклузивно продаваат сладолед, со околу 5500 вработени.
Се проценува дека околу 62,000 луѓе во Италија се вклучени во активности поврзани со производство и продажба на домашен, рачно изработен сладолед.
