Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Green Tea

НАЈЗДРАВАТА ИСХРАНА НА СВЕТОТ ПОКАЖА НОВИ РЕЗУЛТАТИ:ДОКОЛКУ СТЕ ИЗЛОЖЕНИ НА ПОГОЛЕМ РИЗИК ПОРАДИ ГЕНЕТИКАТА,ЌЕ ГО СМАЛИТЕ ЗА 25 %…

Според лекарите, медитеранската исхрана може значително да го намали ризикот од деменција.

На листата на најздрави диети, шеста година по ред, медитеранската исхрана е на врвот. Вклучува растителна храна како што се овошје и зеленчук, грав, јаткасти плодови, цели зрна, морска храна, посна живина и незаситени масти од екстра девственото маслиново масло. Најновото истражување покажа дека ова мени го намалува ризикот од деменција за четвртина, без разлика дали одредена личност веќе има генетски ризик.

Истражувачите наведуваат дека добиените податоци и анализи би можеле да бидат основа за идните стратегии за јавно здравје, во светски рамки, се разбира – со потврда на постоечките резултати и дополнителни истражувања. „Резултатите добиени во студијата ги нагласуваат долгорочните придобивки од консумирањето медитеранска исхрана богата со овошје, зеленчук, цели зрна и здрави масти, кои се храна која е особено корисна за здравјето на мозокот“, вели еден од авторите на студијата, д-р Џенис Ренсон, виш научен соработник на Универзитетот во Ексетер.

„Важниот заштитен ефект на оваа диета против деменција беше очигледен без оглед на генетскиот ризик на една личност, така што ова веројатно ќе биде корисен начин на живот за луѓето кои сакаат да направат здрав избор на исхрана и да го намалат ризикот од деменција“, додаде таа. Ренсонова .

Наодите од студијата беа објавени во специјализираното списание BMC Medicine и се засноваат на податоци добиени од повеќе од 60.000 лица од британската Биобанка, онлајн база на податоци за медицински и витални записи. Научниците го примениле критериумот за придржување кон медитеранската исхрана, но го земале предвид и генетскиот фактор на ризик за секој поединец.

Оние кои следеле строга медитеранска диета имале 25 отсто помал ризик од развој на болеста, во споредба со оние кои јаделе друга храна. „Деменцијата влијае на животите на милиони луѓе ширум светот, а во моментов опциите за третман се ограничени“, вели д-р Оливер Шенон, специјалист за исхрана на Универзитетот Њукасл и главен автор на студијата.

Прочитај

Uncategorized

Овесна каша, мед и јаболков оцет можат брзо да го смират чешањето и црвенилото по каснување од комарец. Колку и да го сакаме летото,...

____celebrity

Пејачката Шакира синоќа настапи на финалето на Светското првенство, а во таа пригода носеше уникатен костим креиран од брендот Роберто Кавали. За оваа пригода,...

Life Story

Сè повеќе луѓе ја воведуваат оваа навика пред ручек. Високиот холестерол доведува до натрупување на плаки во крвните садови, што може да доведе до...

Green Tea

Ако се сеќавате на трендот „Моќта на шминката“ кој беше исклучително популарен пред една деценија, тогаш не ни треба многу убедување за трансформативната моќ...

Advertisement
betpipo   marsbahis   grandpashabet   casibom