Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Green Tea

Дали намалувањето на внесот на калории може да го забави процесот на стареење кај луѓето?

Истражувачите планираат да продолжат со долгорочни последователни тестови за следење на здравјето и смртноста на учесниците.

Истражувањето од Центарот за стареење на Универзитетот Колумбија во Њујорк сугерира дека луѓето кои јадат помалку калории може да доживеат мало забавување на процесот на стареење.

Студијата опфатила 200 мажи и жени на возраст од 21 до 50 години. Сите учесници беа со нормална тежина или малку прекумерна тежина.

На некои учесници им се намали дневниот внес на калории за 25 проценти. Ако некој, на пример, троши околу 2.500 калории дневно, тоа би значело дека дневниот внес е намален за 625 калории. Контролната група продолжи да ја јаде својата редовна исхрана.

По двегодишен период, последователниот тест кој ги испитуваше биомаркерите на ДНК во крвта откри дека оние кои го намалиле бројот на калории, исто така, доживеале два до три проценти забавување на нивното биолошко стареење. Според други тестови, ова е еднакво на зголемување од десет до 15 проценти на долговечноста, што е слично на придобивките забележани кај луѓето кои престанале да пушат.

Оваа студија сугерира дека луѓето кои консумираат помалку калории може да доживеат мало забавување на процесот на стареење.

  • Бидејќи луѓето живеат долго време, не е практично да ги следиме додека не видиме разлики во болеста или преживувањето поврзани со стареењето – објасни еден од авторите д-р Даниел Белски, научник од Батлер центарот за стареење во Колумбија: – Наместо тоа , се потпираме на биомаркери развиени за мерење на темпото и напредокот на биолошкото стареење во текот на студијата.

Оваа студија беше прва што го мери влијанието на продолженото ограничување на калориите кај здрави, недебели луѓе. Тестовите беа спроведени во три различни клинички центри во САД.

Д-р Кејлен Рајан, научник од Колумбискиот Батлер Центар за стареење, кој е коавтор на студијата, објаснува зошто наодите од студијата се значајни.

  • Наодите даваат докази од рандомизирано испитување дека е можно забавување на стареењето кај луѓето. Тие, исто така, ни даваат чувство за видовите ефекти што би можеле да ги бараме во испитувањата на интервенции кои би можеле да им се допаднат на повеќе луѓе, како што е наизменичното постење или временски ограниченото јадење, рече Рајан, според Фокс њуз.

Истражувачите планираат да продолжат со долгорочни последователни тестови за следење на здравјето и смртноста на учесниците.

Прочитај

Uncategorized

Овесна каша, мед и јаболков оцет можат брзо да го смират чешањето и црвенилото по каснување од комарец. Колку и да го сакаме летото,...

____celebrity

Пејачката Шакира синоќа настапи на финалето на Светското првенство, а во таа пригода носеше уникатен костим креиран од брендот Роберто Кавали. За оваа пригода,...

Life Story

Сè повеќе луѓе ја воведуваат оваа навика пред ручек. Високиот холестерол доведува до натрупување на плаки во крвните садови, што може да доведе до...

Green Tea

Ако се сеќавате на трендот „Моќта на шминката“ кој беше исклучително популарен пред една деценија, тогаш не ни треба многу убедување за трансформативната моќ...

Advertisement
betpipo   marsbahis   grandpashabet   casibom