Потегот да се стават повеќе возила на најголемата мрежа во моментов во функција генерално се смета за позитивен.
Во текот на изминатите неколку недели, голем број истакнати производители на автомобили објавија дека ќе го прифатат приклучокот за полнење NACS на Tesla во Северна Америка. Резултатите од најновата студија за задоволството на клиентите на J.D. Моќта може да помогне да се објасни зошто.
Организацијата откри дека, на скала од 1.000 поени, мрежата Supercharger на Tesla постигнала највисока оценка од сите даватели на полнење. Со резултат од 734, просекот за сите други провајдери беше ниска 558.

Според Autonews, доверливоста е главен фактор за тоа задоволство, при што само 3,9 отсто од клиентите на Supercharger не можат да наполнат енергија кога ќе стигнат до станицата. За споредба, корисниците на другите мрежи за полнење не можеа да наполнат 21,6 отсто од времето и имаат помалку опции каде да полнат бидејќи има повеќе Tesla од другите станици за полнење во Америка.
Ова стана се поголем проблем бидејќи производителите на автомобили инвестираат се повеќе и повеќе пари во нивните електрични возила. Не е важно колку е добро вашето возило ако возачите не можат да ја полнат батеријата петтина од времето.

Тоа може да помогне да се објасни зошто голем број производители на автомобили, вклучувајќи ги Ford, GM, Rivian, Volvo и Polestar, се обврзаа да го усвојат стандардот NACS во наредните години. Покрај тоа, Hyundai, Stellantis и Volkswagen посочија дека може да ја користат и инфраструктурата на Tesla.
„Ова му овозможува на Tesla да ја контролира и тестира компатибилноста помеѓу хардверот и софтверот на возилото и хардверот и софтверот на Supercharger“, рече Елизабет Креар, потпретседател за електрична енергија на J.D. Power.
Во меѓувреме, другите добавувачи на електрична енергија треба да се занимаваат со различни возила, сите на различен софтвер кој постојано се развива. Бидејќи недостатокот на јавни станици за полнење е еден од најголемите предизвици со кои се соочува светот во усвојувањето на електрични возила, потегот да се стават повеќе возила на најголемата мрежа во моментот во моментов во голема мера се гледа како позитивен.
