Сериската верзија на Opel Rocks Electric веќе претставува иновативна форма на мобилност, со својот неконвенционален дизајн со две седишта за возачи на возраст од 15 и повеќе години, но со моделот „Rocks e-xtreme“, постигнат е и „wow ефектот“. .
„Урбаната мобилност на повисоко ниво. Електрично возило кое ќе ве воодушеви”. Така мислеше жирито на OpelDesignHack пред неколку месеци кога го избраа извонредниот концепт на Лукас Вензхофер, кој доаѓа од Хунфелден во Хесен и студира на Универзитетот за дизајн во Пфорцхајм/Баден-Виртемберг, Германија, за победник на предизвикот.

Во следниот чекор, Opel буквално го сфати слоганот на конкуренцијата: „Вие го дизајнирате, ние го градиме“ и го претвори концептот во реалност. Opel го одржа ветувањето и го разви Opel Rocks e-xtreme како уникатен примерок.

Ребека Рајнерман, потпретседател за маркетинг на Opel/Vauxhall, коментираше: „Со OpelDesignHack тргнавме на нов пат на интеракција и комуникација. Opel ги отвори вообичаено затворените врати на индустријата и и дозволи на заедницата на Opel да учествува во изградбата на концептниот автомобил на транспарентен и достапен начин. Резултатот е Opel Rocks e-xtreme, уникатна и оригинална верзија на нашата Opel Rocks Electric, родена од дизајнерски предизвик и придружена со „Making of“ увид за секого. Многу успешна соработка”.
Потпретседателот за дизајн, Марк Адамс, пред самиот OpelDesignHack рече: „Предизвикот за дизајн Rocks-e е единствен начин да се вклучи младата публика со Opel. Учесничкиот конкурс за дизајн, исто така, ќе создаде дополнителна свест и ентузијазам за уникатните карпи”.

Сериската верзија на Opel Rocks Electric веќе претставува иновативна форма на мобилност, со својот неконвенционален дизајн со две седишта за возачи на возраст од 15 и повеќе години. Имено, се работи за лесни моторни возила на четири тркала чија номинална континуирана/искористена моќност не надминува 6 kW (8,2 КС), со максимум две седишта и максимална брзина која не надминува 45 km/h.Покрај тоа, автомобилот нуди локално возење целосно без емисија на штетни гасови. Ова се клучните точки што студентот за индустриски дизајн Лукас Венжефер ги имаше на ум и ги доведе до „екстремност“ во својот проект. Целта беше да се трансформира агилен целосно електричен квад велосипед во забавно теренско возило со неверојатен „wow фактор“.

Способноста за теренски го промовира чувството на слобода да се стигне до која било дестинација, додека зголемената спортска привлечност ветува врвна забава во возењето. Така, може да се покаже дека електричната мобилност е повеќе од само функционално решение“, објасни Венжефер.
За време на фазата на изградба на уникатниот модел, инженерите на Opel го прифатија предизвикот да се обидат да се приближат што е можно поблиску до почетниот 3D модел. Карактеристиките вклучуваат разгорени тркала за широко, самоуверено возење. Opel Vizor е исто така реинтерпретиран и опремен со LED фарови, со логото на Opel истакнато со тиркизна боја. Со цел да се ограничи тежината и да се поддржат перформансите на електричниот мотор, визирот и браниците беа произведени со помош на 3D печатење.
