Иако е германска компанија, историјата и успехот на Porsche се тесно поврзани со американските возачи. Значи, има смисла дека 34-тиот автомобил додаден во Националниот регистар на историски возила е овој Porsche America Roadster од 1952 година.

Шасија број 12336, тоа беше 1 од 16 автомобили со алуминиумска каросерија направени од Porsche специјално за американски тркачки автомобили. Автомобилите се направени благодарение на напорите на легендарниот увозник Макс Хофман и познатиот возач на тркачки автомобили и дилер Џон Вон Нуман.

Автомобилот го возеше Џози фон Нојман откако нејзиниот очув го продал на Џон Крин, претприемач. Таа донесе низа победи зад воланот на America Roadster и ги победи некои од најпознатите европски спортски автомобили од ерата во нејзината кратка кариера.
Успехот на Вон Нуман, како и успехот на другите 15 тркачи, помогнаа тогашната млада германска компанија да изгради поконкурентни модели од стандардниот 356 на кој се базираше America Roadster.
„Уникатната врска на автомобилот со Макс Хофман, како и со Џон и Вон Нојман, го прави фантастичен пример за документирање и зачувување на приказната за Порше во Конгресната библиотека за идните генерации.
Најавата дека шасијата 12663 на Porsche America Roadster од 1952 година ќе се приклучи на Националниот историски регистар на возила беше објавена на 10 јуни во Центарот за искуство на Porsche на 75-годишнината од продажбата на Porsche Group Broad Arrow во Атланта. Прославата на автомобилот се одржа во спомен на Роберт Инграм, кој го купи во 2009 година. Класичниот автомобил беше целосно реставриран од Road Scholars, предводен од синот на Роберт, Кам Инграм во 2018 година.

Секој во Вашингтон, ќе може да го види автомобилот во септември, кога ќе биде изложен во Националниот трговски центар за време на годишниот настан „Автомобили во главниот град“ на Националниот регистар на историски возила. Организацијата се обидува да ги прослави возилата од историска важност за односот на Америка со автомобилот со нивно документирање во Библиотеката на Конгресот.
