Денес, оваа BMW Серија 8 има 4,9-литарски V8 извлечен од BMW M5 од 2002 година.
Секој Renner Projekt е уникатен – во неговите спецификации, во неговиот стил и во неговиот дух. Процесот на градење гарантира дека секој детаљ од возилото е рачно дизајниран, конструиран и склопен од тим на мајстори техничари и занаетчии.
Ограничено на само 10 единици по модел, секој Renner Projekt е направен по нарачка и единствен за колекционерот – и внатрешно и надворешно.Една од неговите први креации, силно модифицираниот BMW 850i, штотуку беше на аукција и не беше продадена и покрај високата понуда од 227.000 долари (211.000 евра). Еве од што не сакаше да се раздели продавачот за речиси четвртина милион евра.

Првично, автомобилот што го гледате овде го започна животот како 850i со атмосферски 5,0-литарски V12 мотор. Денес, оваа BMW Серија 8 го има 4,9-литарскиот V8 од BMW M5 од 2002 година.

За да го постигне ова,Renner го обновил целиот мотор, додал ARP лежишта, ги заменил компонентите за тајминг и го подобрил протокот на воздух со компоненти на доводната и издувната страна на комората за компресија. Шестстепениот мануелен менувач ја испраќа силата само на задните тркала.

Внатрешноста е исто така подобрена со ажуриран тапацир, менувач во стилот на ZHP, двојна контрола на климата и облога од алкантара. Плакета „Projekt 8“ се наоѓа помеѓу двете предни седишта за да го означи значењето на автомобилот.

Коментаторите во нишката на аукцијата забележаа дека брзинометарот покажува само 38.000 милји (61.000 километри). Тоа е многу помалку од она што во извештајот на CarFax вели дека е 80.000 милји (128.000 километри) од средината на 2000-тите. Непозната е вкупната километража.
