Fiat, бренд кој, иако не драстично како Lancia и Alfa Romeo, ја намали својата гама, продолжува да постигнува забележителни продажби. Верувале или не, во конкуренција на имиња кои го сочинуваат Stellantis, во која се и Citroen и Peugeot, Fiat е најпродаваниот бренд. И не само тоа, Fiat го има и најпродаваниот електричен модел во гамата.
Тоа е неверојатно достигнување за бренд кој, како Mazda, се оддалечи од електрификацијата и изгуби многу пари на првиот електричен модел. Сега дефинитивно има со што да се пофалиме. Не само што традиционално е најпродаваниот бренд во Италија, туку истиот статус го има и во Турција и Бразил.

Во споредба на бројките, Fiat минатата година испорача 1,2 милиони автомобили, вклучувајќи ја економијата Professional и спортската програма Abarth.Додека пак, Peugeot испорача 1.056.182 автомобили.
Повеќе од 90 отсто од продажбата на Fiat е остварена во Европа и Јужна Америка, а особено е популарен во Бразил, каде што продаде дури 430.000 возила и постигна пазарен удел од 21,9 отсто. Има одлични 18,7 отсто од пазарот во Турција и 15,1 отсто во Италија.
Во исто време, не може да се пофали со претерано млад возен парк. Така, во сегментот на градски модели, каде што настапува со моделите 500 и Panda, италијанскиот производител држи 43,7 отсто од сегментот во Европа.
Fiat има само еден електричен модел, 500e, и тој е најпродаван електричен модел во Италија, втор најпродаван во Франција и трет најпродаван во Германија.
