Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Wall Street

Цукерберг во невидена неволја воведува претплата за Фејсбук и Инстаграм: Што ќе добиете за 14,99?

Малку е непријатно колку „идејата“ на Цукерберг наликува на идеите на Илон Маск за Твитер.

Иако Марк Цукерберг не така одамна го промени името на компанијата од Фејсбук во Мета за да ја истакне својата решеност релативно брзо да стане бизнис господар на виртуелната реалност наречена „метаверс“, се чини дека очекувањата од тие големи планови значително ќе се намалат засега.Во меѓувреме, мега-компанијата на Цукерберг,Мета, направи многу попрозаичен потег отколку создавање нов вид реалност, имено воведување претплати за Фејсбук и Инстаграм. Таа претплата ќе се движи од 11,99 до 14,99 долари месечно и нема да добивате никакви ексклузивни поволности, содржина или вредност за неа, туку она што корисниците обично го очекуваат – ќе можете да бидете сигурни дека сметката е навистина ваша, и ќе можете да сметате на брз одговор ако ја контактирате службата за поддршка.

Имено, Мета го претстави воведувањето на претплата како воведување на нови функции, а тие ги нарекоа Meta Verified. Купувачите на Meta Verified претплати ќе добијат сина значка и посебна можност да го докажат својот идентитет со приложување на владин документ (најверојатно лична карта, пасош итн.) и на тој начин наводно да се заштитат од измамници кои го злоупотребуваат вашиот идентитет со креирање лажни сметки. Во врска со ова, се уште е нејасно дали идентитетот ќе биде со помош на пр. личните карти треба да се докажуваат секој месец за да се заштитите од кражба на идентитет на платформите Фејсбук и Инстаграм, или еднаш ќе поднесете дигитална копија од личната карта и потоа ќе плаќате само месечна претплата. Исто така, се поставува прашањето дали заштитата на идентитетот на корисникот е обврска на платформата Мета или тоа е посебна услуга во дигиталната дивина што тие ја создадоа. Се чини повеќе второто. Нешто пологично е да се понуди брза поддршка на корисниците со претплата, бидејќи многу корисници кои редовно или професионално го користат Фејсбук одамна сфатија дека е многу тешко, а понекогаш и невозможно, релативно брзо да се решат некои од сериозните проблеми кои можат да бидат предизвикана од грешка во алгоритмите или грешка во административните процедури компании.

Иако зборуваат за ценовен опсег од 11,99 долари од 14,99 долари, впечатокот е дека повеќето корисници кои се грижат за заштитата на идентитетот ќе бидат принудени да одат на поскапата варијанта. Имено, 11,99 долари месечно важат само за веб пристап, но доколку сакате да ги користите и оперативните системи iOS и Android ќе треба да платите 14,99 долари. Експерименталната примена на овој модел на претплата започнува прво во Австралија и Нов Зеланд.

На Цукерберг му е малку непријатно колку неговиот нов план со сина значка за корисници кои плаќаат наликува на постара идеја на Илон Маск, кој најави лансирање на претплата на Twitter Blue, која исто така требаше првенствено да служи како месечна проверка на идентитетот. На крајот на минатата година, Твитер го одложи лансирањето на претплатата на Twitter Blue по откривањето на неколку злоупотреби за време на пробната серија во ноември.

Во секој случај, јасно е дека компанијата на Цукерберг влегува во зона на проблеми со кои досега не се соочила. По појавата на софистицирани решенија за вештачка интелигенција, од кои некои се бесплатни и јавно достапни, визијата на Цукерберг за метаверзумот повеќе не изгледа како безбедна визија за деловната иднина на Мета, а компанијата веќе се соочи со ерозија на нејзиниот бизнис модел и следствено на приход. Откако Apple го оневозможи следењето на активностите на корисниците во 2021 година, Мета изгуби огромна количина на податоци што им ги продаваше на огласувачите преку таргетирано рекламирање, а тие самите проценуваат дека тоа ги чини околу 10 милијарди долари годишно. Заедно со тоа дојде и очекувањето на рецесија, па Мета веќе почна драконски да ги намалува трошоците. За прв пат во историјата, тие вршат масовни отпуштања.Отпуштени се 11.000 или 13 отсто од вработените.

Мета остана прилично таинствена за наводните „дополнителни можности“ за претплатниците да ја „зголемат видливоста и досегот“ преку препораки за пребарување. Мора да почекаме и да видиме што точно значи тоа.

Не е потребна многу филозофија за да се открие точно каков е овој историски пресврт на компанија која беше позната како еден од високотехнолошките гиганти кои заработија стотици милијарди во бизнис модел кој беше бесплатен за крајните корисници, но зад сцената стана господар на тргување со нивните лични податоци. Имено, на еден од состаноците, Цукерберг им кажал на вработените дека 2023 година ќе биде „година на ефикасност“ и ги истакнал плановите да ги држи трошоците под контрола.

Прочитај

Wall Street

Во време кога спортот сè повеќе се препознава како моќна алатка за позитивна општествена трансформација, со значајно влијание врз младите генерации, се појавува потреба...

____celebrity

Никол Кидман и Кит Урбан имале сериозни брачни тешкотии, но би се помириле доколку тој им го предложи тоа, тврди извор близок до актерката....

Green Tea

На многумина им е тешко да одолеат кога станува збор за консумирање шеќер, но овие знаци треба да бидат аларм за да престанете Прекумерното...

Green Tea

Црниот дроб е најголемиот внатрешен орган во нашето тело и игра клучна улога во одржувањето на здравјето. Тој извршува стотици важни функции, од филтрирање...

Advertisement