Louis Vuitton ја лансираше чантата Fortune Cookie, додаток од 2.310 долари во форма на познатите колачиња за среќа кои често се наоѓаат во кинеските ресторани.
„Ние сме она што го јадеме“ е стара поговорка, но се чини дека модната индустрија реши да ја редефинира изреката. Што се однесува до модните куќи, отсекогаш сме биле тоа што го носиме, храната дојде како инспирација да ја промени играта и да не натера сега „да носиме што јадеме“.

Не помина долго време откако Balenciaga излезе на модните писти со торба од 1.800 долари која личеше на вреќа со чипс, а сега Louis Vuitton ја лансира чантата Fortune Cookie.
Чантата е обликувана како добро познатите колачиња за среќа кои често се наоѓаат во кинеските ресторани и првпат беше претставена во колекцијата пролет/лето 2023 година на брендот.
Секако, чантата е изработена од квалитетна телешка кожа со препознатливиот LV монограм и има и ременче што се вади. За целосно да го оправда своето име, LV чантата е спакувана во игриво дизајнирана пластична фолија, која може да се користи и како чанта.
Како и јадењето кинеско задоволство, торбата Fortune Cookie содржи и кратка порака на мудрост. Можеби пораката е „не можеш да си ja дозволиш“, но шегувањето на страна, чантата од Louis Vuitton не е евтина. Како и Бургер кутијата од 2.000 долари или која било друга галантерија на брендот, оваа чанта се продава за 2.310 долари.

Неверојатно, и покрај нивната прилично смешна форма и висока цена, чантите на Fortune брзо се распродадоа на онлајн продавницата на Louis Vuitton.
