Уживајте во Porsche 911, Taycan и други модели еден месец, без да доплатите за осигурување и помош на пат…
Porsche, во обид да го прошири своето и онака импресивно присуство на пазарот и да привлече поголем број на посакувани потрошувачи, тргна да освои нова територија кога го лансираше Porsche Drive, програма за претплата и изнајмување возила управувана преку апликација за паметни телефони. Згора на тоа, брендот ја лансираше услугата пред половина деценија, а бројот на членови растеше експоненцијално, заедно со понудените локации – првично, оваа услуга беше достапна само во неколку градови, а сега полека, но сигурно го освојува светот.

Фон Грифитс, менаџер на Mobility Services, рече: „Го разгледавме нашето портфолио на производи и сфативме дека ако единствениот начин да се добие автомобил Porsche е преку лизинг или кредит, пропуштаме цела група клиенти. Во текот на првата година од програмата, идентификувавме нови потенцијални клиенти, кои беа 10 проценти помлади од нашите традиционални клиенти и клиентите за лизинг, што беше одлично за долговечноста на нашиот бренд.Ако сакаме да го прошириме портфолиото на производи, мора да донесеме нови клиенти. “

Моделите кои моментално се достапни преку апликацијата ги вклучуваат Macan, 718 Cayman и Boxter, Cayenne, целосно електричните Taycan, Panamera и, се разбира, избрани варијанти на 911. Што се однесува до досегот на платформата за претплата, досега ја користеле повеќе од 2.000 луѓе.
Откако ќе се одобри, членовите можат да изберат претплата за едно возило за да уживаат еден или три месеци. Цените се движат од 1.700 долари (за Macan) до 3.200 долари (за 911) месечно, додека претплатата за повеќе возила е рамна такса од 3.600 долари месечно активирана. Цената вклучува и осигурување, помош на пат и одржување.
„Се приклучивме на програмата Porsche Drive оваа пролет“, вели Лорен Кастањос, генерален менаџер за продажба на Беверли Хилс Porsche. „Она што го видов со нашите клиенти е дека претходно немавме никаква врска со нив. Тие доаѓаат од сите сфери на животот и различни возрасти, но имаат тенденција да бидат во креативниот простор и се повеќе како номади; не знаат дали ќе бидат долго тука бидејќи можеби се тука под договор или нешто слично. Креативните луѓе сакаат флексибилност а ние сме во Лос Анџелес, кој сака посветеност?” Кастањос продолжи објаснувајќи дека најбараните автомобили на Porsche Drive се 911 и Taycan, што не е изненадување бидејќи таа забележува дека Porsche на Беверли Хилс е рангиран прв и втор во земјава за продажба на тие модели.
Севкупно, целиот процес на Porsche Drive се чувствува беспрекорно и исклучително удобен, особено ако се земе предвид дека откако ќе се регистрира одреден автомобил на апликацијата, тој се доставува и превзема од вашиот дом или канцеларија – услуга која е бесплатна до 30 km од регистрирана продажна сала.
„За нашите клиенти, ова е беспрекорно искуство и патување“, вели Грифитс. „Нашите консиержи обезбедуваат знаење за производите, а експертите за застапништво испорачуваат и едуцираат нови клиенти за да се осигураат дека нивното прво искуство со Porsche е позитивно“.
