Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Green Tea

Најдобар избор за ужина: Храна која го намалува апетитот,а со тоа допридонесува за намалување на килограмите…

Овошјето и јаткастите плодови се идеален избор за ужина, а резултатите од најновото истражување потврдуваат дека треба почесто да јадете јаткасти плодови.

Како што открива една нова студија, секојдневното грицкање одредени јаткасти плодови може да го намали апетитот и да ви помогне да изгубите тежина.Британски „The Sun“ пишува дека јадењето бадеми може да им помогне на луѓето да одржат оптимална тежина, а истражувачите откриле дека консумирањето од 30 до 50 грама од јаткастото овошје помага во намалување на апетитот.

Според резултатите од студијата, испитаниците кои јаделе бадеми како ужина го намалиле внесот на енергија за 72 калории во следниот оброк.

Д-р Шарај Картер од Универзитетот во Јужна Австралија истакна дека како дел од нивното истражување откриле дека оревите, особено бадемите, влијаат на контролата на апетитот, а со тоа и на намалување на внесот на храна, што придонесува за оптимална телесна тежина.

Прочитај

Uncategorized

Овесна каша, мед и јаболков оцет можат брзо да го смират чешањето и црвенилото по каснување од комарец. Колку и да го сакаме летото,...

____celebrity

Пејачката Шакира синоќа настапи на финалето на Светското првенство, а во таа пригода носеше уникатен костим креиран од брендот Роберто Кавали. За оваа пригода,...

Life Story

Сè повеќе луѓе ја воведуваат оваа навика пред ручек. Високиот холестерол доведува до натрупување на плаки во крвните садови, што може да доведе до...

Green Tea

Ако се сеќавате на трендот „Моќта на шминката“ кој беше исклучително популарен пред една деценија, тогаш не ни треба многу убедување за трансформативната моќ...

Advertisement
betpipo   marsbahis   grandpashabet   casibom