Луксузната италијанска модна куќа ја претставува својата најнова кампања за часовници со Џесика Честејн.
Прифаќајќи ги бескрајните можности што ни ги даде времето,Gucci ја унапредува својата иновативна колекција на часовници во целосно новата кампања на GUCCI 25H, приведувајќи ја оскаровката Џесика Честејн како своја главна муза.
Слично како претходната инкарнација на кампањата со Идрис Елба во главната улога, Gucci и дава на Честејн улогата на „идол на екранот“. Додека актерката размислува за сопствената перспектива за времето – како танцува со него и покрај неговата мистерија и недостатокот на заклучоци за тоа што значи времето за неа – интимниот визуелен фокус се свртува кон сосема нов модел на часовник на нејзиниот зглоб.

Инспириран од елегантни архитектонски форми, часовникот GUCCI 25H е дефиниран со својата повеќеслојна, ултра тенка силуета. Како дел од кампањата, Џесика Честејн носи челичен дизајн од 40 мм со бројчаник со рамка со дијамант. Елегантната модел на часовник, Џесика Честејн во исто така елегантна облека со тонови на скапоцени камења додека позира пред објективите на Мерт Алас и Маркус Пигот.
Прославувајќи 50 години од производството на часовници, кампањата GUCCI 25H јасно кажува: без разлика каде сте во светот, секогаш е „Време на Gucci“.
