Ѕвездата на Еуфоријата и повеќекратниот шампион во Формула 1 Луис Хамилтон ги здружуваат силите за да ја оживеат визијата на креативниот директор Пјерпаоло Пиколи.
Тоа беше успешна година за Зендаја и Луис Хамилтон во најмала рака. Не само што Зендаја беше прогласена за една од 100-те највлијателни луѓе во светот од страна на магазинот Time – листа на која Хамилтон се појави во 2020 година – туку беше номинирана за четири награди Еми за нејзината улога во Euphoria. Што се однесува до Луис Хамилтон, седумкратниот светски шампион во Формула 1, оваа година се „зацементира“ како еден од најдобрите во својата област. Слободно може да се каже дека овие двајца се незапирливи. Не само што Зендаја веќе има Еми во рацете, туку таа е и заштитно лице на една од најголемите луксузни модни куќи во светот: Valentino.
Во декември 2020 година, Зендеја беше назначена за глобален амбасадор на италијанската куќа и ја претстави кампањата за колекцијата Rendez-Vous за пролет/лето 2022 година, учествувал и во кампања која за него е вистинско „исчекорување од комфорната зона“ и го турка во розовиот рај.

Во оваа кампања, Пичиоли го воведува брендот Valentino во нов прогресивен свет додека останува верен на кодовите на модната куќа. За овој светло розев спектакл, Пичоли ја користи сопствената нијанса на фуксија, која ја разви во соработка со Институтот за бои Pantone. Со помош на Хамилтон, Пичоли успеа да ја воведе нијансата „Pink PP“ и во машката и во женската колекција за да ги разбие однапред замислените родови улоги.

Во новата кампања на Pink PP ги гледаме Зендаја и Хамилтон облечени од глава до пети во розови куќни парчиња.

Монохроматските студиски кадри ја прикажуваат Зендеја во мини фустан со буци чизми на платформа, додека на друга фотографија позира во предимензиониран блејзер и панталони. Хамилтон претставува лежерен розов костум кој е комплетиран со нови розови патики на Valentino.

