Како и нејзините сестри Ким и Кајли, и Кортни Кардашијан сака да ја прошири својата империја…
Покрај платформата за нејзиниот животен стил Poosh, наскоро омажената реалити ѕвезда се подготвува да го лансира својот нов бренд, наречен lemme. Досега, брендот објави само една тизер фотографија, на која ја гледаме Кортни како седи во фотелја и гледа во нејзиниот телефон. „Ќе сакате да седнете за оваа вест… Вклучете ги известувањата ве молам“, гласи натписот на Инстаграм за оваа фотографија.
И додека за сега ништо не е официјално објавено, таблоидот The Sun вели дека лемата е партнерство помеѓу реалити ѕвездата и нејзиниот долгогодишен пријател, Сајмон Хек, кој е сопственик на агенцијата за односи со јавноста во Њујорк, Command Entertainment Group. Покрај тоа, Кортни поднесе барање за заштитен знак на брендот, кој ќе произведува „чанти, торби, паричници, торби за писмо и облека“, со дополнителни категории вклучувајќи „игри, играчки и спортска опрема“.
Погледнете го тизерот подолу и обидете се сами да процените што ни подготвува Кортни:
