СЕ ЗА МОДАТА НАУЧИЛ ОД НЕГОВИОТ ТАТКО
Ричард Сагијан научил за модата уште од рана возраст од својот татко, кој бил сопственик на продавници за жени на мало. Тој ја основа Fashion Nova во 2006 година, која започна како синџир на продавници кои продаваат модерна облека по пониски цени во споредба со другите трговски центри во Лос Анџелес. Потоа лансираше своја сопствена страница за е-трговија во 2013 година и профил на Инстаграм. Често го нарекуваат еден од првите модни претприемачи што ја сфати моќта на купувањето на социјалните мрежи.Друг клучен фактор за успех на Fashion Nova е тоа што се грижи за различни типови на тело и е инклузивна и разновидна. Тие ја лансираа својата линија Fashion Nova Curve во 2016 година, линијата за машка облека во 2018 година и козметичката линија во 2020 година наречена Maven Beauty. Fashion Nova работи со околу 1.000 различни производители и објавува од 600 до 900 нови стилови неделно.

Ричард Сагијан рано ја сфати моќта на Инстаграм. Пред лансирањето на гранката за е-трговија на Fashion Nova, Сагијан од самиот почеток влијаеше на своите 60.000 следбеници и ги претвори во лојални следбеници на неговиот бренд што се појавува. Многу корисници сè уште рутински означуваат страница користејќи го хаштагот #NovaBabes. Ова создаде високо ниво на доверба во брендот кај помладата генерација.
Соработката на Fashion Nova со популарните познати личности како Карди Би, Кајли Џенер, Клои Кардашијан и Амбер Роуз, како и со најмалку 2.000 инфлуенсери, исто така, му даде огромен поттик на брендот. Раперката и пејачка Карди Б соработуваше со Fashion Nova по повод лансирањето на колекцијата за 2019 година, која наводно за еден ден заработила еден милион долари.
Во 2018 година, Fashion Nova уживаше поголема популарност од брендовите H&M и Zara и ги победи модните куќи како Louis Vuitton, Versace и Gucci како најбараниот моден бренд на платформата Google.
Форбс неодамна објави дека Ричард Сагијан вреди околу 1,4 милијарди долари, имајќи предвид дека Fashion Nova генерира повеќе од 1 милијарда долари годишно од продажба.

Ричард Сагијан се најде на насловните страници кога неодамна купи вила Бел-Ера од 141 милиони долари на аукција наречена The One – извонреден договор, бидејќи имотот првично чинеше 295 милиони долари, а некогаш беше проценет на 500 милиони долари. Продажбата беше означена и како највисока досега постигната за аукциска резиденција, според Concierge Auctions.
Беа потребни речиси 10 години за да се изгради мега вилата и се смета за најголема куќа во Лос Анџелес со 10.000 квадратни метри, која беше промовирана како „најголем и најскап модерен дом во Америка“.
Лоциран на врвот на еден рид, имотот има 21 спална соба и 42 бањи, неколку базени, соба за игри, приватен театар, куглана, салон, спа и ноќен клуб. The One веќе ја изнајми вилата за снимање претходно и веројатно ќе послужи како позадина за фотографиите на Fashion Nova.

Кралот на брзата мода зграпчи уште неколку повеќемилионски имоти во Лос Анџелес. Во 2018 година тој ја купи куќата на покојниот диџеј Авичи во Холивуд Хилс за неверојатни 17,5 милиони долари. Тој се најде на насловните страници кога минатата година се случи обид за вооружен грабеж.

Во 2021 година, Сагијан купи уште еден имот: куќа на плажа во Малибу за 14,7 милиони долари, која ја купи од шефот на Netflix,Тед Сарандос. Вилата се простира на околу 380 метри квадратни, има трпезарии на отворено, јавни соби со високи тавани и кујна со врвни викиншки апарати.
