Малку се трендовите за убавина кои го издржаа тестот на времето како црвените кармини.
Тоа е симбол на сè што е одлично во шминката: храброст, моќ, изразување и трансформација. Земете го култниот Rouge Dior како пример. Пофален како еден од оригиналните црвени кармини, тој беше лансиран уште во 1953 година како продолжение на желбата на Кристијан Диор да ја облече жената. Оттогаш, тој е повторно откриен и пуштен во продажба безброј пати, но сето тоа останува верен на своето потекло како кармин за мода.
.jpg)
Сега, 68 години откако првично беше создаден, Rouge Dior повторно се трансформираше, овој пат под експертиза на креативниот директор на Christian Dior Makeup (и разноврсна генијалност) Питер Филипс. Карминот сега доаѓа во пакување што може да се полни – потег што е управуван од одржливост.
.jpg)
Самата формула претрпе и некои прилагодувања. Цвет од калинка и путер од ши, ги хранат усните без да го нарушат пигментот. Линијата е достапна и во две нови финиши покрај постојните сатенски и мат повторувања. Постои супер мат кадифе: мека, скоро воздушна текстура и металик: светлосна сенка како фолија.
Со оглед на наклонетоста на Кристијан Диор кон вистинската црвена боја, новиот супер мат доаѓа во иконскиот 999 – живописна, смела сенка како бонбони.
Луксузната куќа Диор ја избра оскаровката и амбасадорка на брендот Натали Портман за заштитно лице на колекцијата.
