Новата кампања нè воведува во нови луксузни силуети, како што се чантата Madeline и чевлите Sae 90…
Најновата кампања на Jimmy Choo ја слави претстојната пролетна сезона. Позната по своите безвременски модни додатоци, чанти и чевли, британската модна куќа претстави нови креации, кои ги претстави Шарон Алекси.
„Енергија, движење и самодоверба со храбар дух. Токму тоа претставува пролетта за мене, а Шерон е совршено олицетворение на оние живописни квалитети, кои се во основата на женските вредности на Jimmy Choo“, изјави Сандра Чои, креативен директор на брендот.
Духот на Алекса полн со самодоверба и младешка енергија е прикажан преку објективот на Тим Елкаим. Снимена во Париз, кампањата ни покажува бела чанта Медлин нагласена со сребрена метална спојка. Покрај тоа, можеме да ја видиме и торбата Bon Bon во две различни димензии, со различни бои како што се Fuchsia, Blush Satin и Ivory Satin. Кога станува збор за обувки, впечатливи стилови вклучуваат чевли Sae 90 и Matty 85, како и чизми Basette Flat и Beren 85.
Филмот што ја придружува кампањата можете да го погледнете подолу, а исто така треба да знаете дека сите парчиња од колекцијата се сега достапни за купување, со цени од 210 до 3450 долари.
