Валентино нурнува подлабоко во виртуелното царство. Оваа недела, луксузната марка го лансираше Valentino Insights, извонредно искуство што ги повикува обожавателите да прошетаат во дигитална 3Д реплика на модернистичка медитеранска вила инспирирана од сопствениот дом на креативниот директор Пјерпаоло Пичиоли во Италија.
Постојат и други иновативни дигитални иницијативи за кои Валентино дебитираше оваа година, вклучително и #ChezMaisonValentino, серија музички настапи на IG Live, и есенска модна колекција пренесена од историското римско студио Синецита.
Употребата на VR платформата беше голем индустриски тренд во 2020 година. Модната куќа Баленсијага ја претстави својата колекција 2021 година преку фантастична видео игра. Долче и Габана неодамна лансираа дигитални реплики на нивните продавници. Valentino Insights го следи истиот тип формат со еден играч, во стил на истражување, но наместо да ја одведе публиката на патување во областа на вселенската доба или во бутик, тоа им овозможува да го искусат начинот на живот на Пичиоли.
.jpg)
Создадено од Вертуал, искуството слично на видео играта е сместено во пространа вила со отворен план инспирирана од резиденцијата на Пичиоли во приморски град, лоциран на еден час од Рим, каде и тој порасна. Високите тавани и големите прозорци даваат чувство на пространост, додека декор – столови и централни маси во стилот на 60-тите години се претставени во топли, привлечни бои. Во вилата има и интерактивни предмети: црвен телефон со звучни записи, список за репродукција на Spotify и секако додатоци на Валентино, вклучително и нова чанта со ланец што може да се купи со еден клик.
Валентино Инсајт постојано ќе се ажурира со производи, активности и новости. Со отворање на вратата од вилата (иако виртуелно), платформата поттикнува чувство на сродство помеѓу брендот и нејзините клиенти.
