Прототипот Škoda 935 Dynamic предизвика вистинска сензација на светската премиера на автомобилскиот саем во Прага во 1935 година. Неговите естетски, аеродинамички оптимизирани контури го привлекоа вниманието на јавноста, како и необичните технички карактеристики на возилото.
Откако претрпе обемна реставрација, купето сега е едно од најинтересните во амбиентот на Музејот Шкода во седиштето на компанијата во градот Млада Болеслав.

Дизајнерите на Шкода комбинираа технички напредни и неконвенционални решенија во овој уникатен автомобил.На пример, при дизајнирање на спектакуларно поедноставено тело, тие го применија најновото знаење од науката, што е тренд што во тоа време почна постепено да влијае на дизајнот на автомобилите.
Благодарение на неговата софистицирана аеродинамика, прототипот постигна исклучително низок коефициент на отпорност на воздухот од 0,37.
Експертизата стекната од инженерите во оваа област со 935 Dynamic беше применета во дизајнот на сериските модели што следуваа, како што е популарната Монте Карло на Шкода од 1936 година и верзијата на Škoda Rapid 1500 OHV од 1939 година.
Сепак, постои уште една причина зошто Škoda 935 Dynamic и денес ги воодушевува љубителите на технологијата – дволитарскиот четирицилиндричен мотор со ладење во вода има цилиндри во „боксерска“ конфигурација и е монтиран пред задната оска, како централно поставен мотор.

На тој начин, дизајнерите го спуштија тежиштето на возилото, што имаше позитивен ефект врз перформансите на возењето. Моторот има моќност од 55 КС (40 kW), а автомобилот може да развие 130 км на час.
Друга иновативна карактеристика е електромагнетниот четиристепен менувач на францускиот производител Cotal, што овозможува полуавтоматско менување на брзината.
Историјата на овој прототип е исто така интересна. Škoda го продаде 935 Dynamic како половен автомобил на приватен купувач во 1939 година и го купи од истите 1960-ти. Тогаш чешкиот производител започна да ја формира својата колекција на историски возила.
Пред три години, музејската работилница ја заврши деталната реставрација на ова уникатно возило, кое оттогаш беше една од најинтересните изложби на музејот Шкода во Млада Болеслав.
