Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Fool Moon

Нова добротворна иницијатива на брендот Шанел

Шанел ќе одвои 35 милиони долари за инсталирање на соларни панели.

Уште во 2013 година, Карл Лагерфелд ја претстави конфекциската летна колекција на Шанел директно на огромен соларен панел наместо на писта, на кој беа поставени ветерници. Сега брендот сериозно размислува за обновливи извори на енергија.

Тие ќе обезбедат 35 милиони долари за проекти во оваа област што ќе им помогнат на семејствата со ниски примања во Калифорнија. Марката започна добротворен проект во партнерство со Санрун, една од најголемите американски компании во обезбедувањето соларни панели, батерии и обезбедување енергија на домовите.

Парите на Шанел ќе одат во фонд што ќе инсталира соларни панели за 30.000 жители на Калифорнија. „Одлучивме да го започнеме нашиот прв проект за обновлива енергија во САД затоа што Калифорнија има силна еколошка иницијатива и ветувачка соларна политика“, рече портпаролот на Шанел.

Според француската модна компанија, проектот треба да им помогне на семејствата со ниски примања да заштедат просечно од 40 до 50 долари месечно во трошоците за енергија. Проектот ќе ги опфати оние куќи во кои 80% од населението има приход помал од 60% од просекот на областа.

Прочитај

Fool Moon

Понекогаш животот може да биде тежок и да ви задава разни искушенија, камшикувајќи ве од сите страни, што прави да се чувствувате вознемирено и...

Fine Living

Сместен во приватна шума и близу до платформата за слетување на хеликоптер, имотот се истакнува по многубројните објекти. Се вика Барнхаус и е оддалечен...

Cotton Club

Пепелашка и Црвенкапа во маѓепсаниот Версај! Марија Грација Чиури, дизајнер на модната куќа Диор која секогаш создава облека што пренесува единствена порака и ја...

Fool Moon

“Иднината ни припаѓа на сите нас. На мојата ќерка. На моите деца. На нас. На жените. На секого. На тебе”. По повод Денот на...

Advertisement