БМВ серијата 8 се наоѓа на врвот на асортиманот на баварскиот производител, но некогаш имаше уште поспецијален статус.
Многу љубители на БМВ ќе се согласат дека новата Серија 8 е одличен автомобил, но со километри оддалечен од единствениот, Серија 8 Е31. Приближно истото мислење преовладува кај љубителите на М верзии на различни модели, особено во сериите 3.
Да се вратиме на првите осум, модел на кој не можеше да одолее ниту Алпина. Врвот на опсегот беше 850 CSI, од кои само 225 од произведените 1.510 примероци пристигнаа во Америка. Еден примерок во совршена состојба, со 50.000 км, го понуди Bring-A-Trailer, а цената е пипер, дури 147.000 УСД.
Ова е сумата за која добивате вистински расен ГТ од златното доба на БМВ, особено кога станува збор за подигнување. Совршено чист дизајн, елегантна силуета и само четири пати поголем издув како сигнал за моќ скриен под хаубата. А, неговиот извор е 5,6 V12 со 381 КС и 550 Nm. S70B56 беше и останува посебна карактеристика на Серија 8 бидејќи не е инсталиран на друго место, па затоа се памети како мотор со најмало производство во историјата на БМВ. И гледајте го ова сега, менувачот е рачен со шест брзини и потпис на Гетраг.
 
						
									
 
								
				
				
			 
 
 
 
 
 
 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				