Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Fine Living

Обични луѓе се хероите на новата рекламна кампања на Gucci beauty

Обичните луѓе се херои на рекламната кампања „Gucci Beauty“.

Се појавија првите фотографии посветени на новата визија за убавината на брендот Gucci.

Модели и фотографи беа пронајдени благодарение на предизвик на Инстаграм. Gucci Beauty и Vogue Italia започнаа проект #TheGucciBeautyGlitch на Инстаграм за пребарување таленти – модели и фотографи.

Главната цел беше да се прошири јавната перцепција за убавината, да се поддржи идејата за инклузивност и разновидност. Под овој хаштаг, учесниците објавија повеќе од шест илјади фотографии кои ја откриваат идејата за неконвенционална убавина.

Гучи го промовираше откако Алесандро Микеле стана креативен директор на брендот. Куќата признава дека стандардите за убавина во општеството отсекогаш биле конзервативни и унифицирани и „засновани врз стандардизиран идеал за совршеност што е тешко да се постигне“.

Гучи нуди нов изглед: убавината не е синоним за симетрија, хармонија или почитување на социјалните стандарди. Тоа е во самоизразување, во храброст да се чувствувате слободни во вашето тело, во слобода да ја препознаете вашата уникатност.

Ние се восхитуваме на фотографиите што го откриваат „шармот на несовршеноста“, што може да се нарече уникатен заштитен знак на секоја личност. Куќата силно ја поддржува идејата дека шминката не е средство за маскирање, туку самоизразување. Затоа, не постојат правила за тоа како да се примени.

“Gucci Beauty започна дијалог што е потребен сега повеќе од кога било досега. Секој учесник покажа дека убавината е исклучително разновиден и сеопфатен концепт кој варира низ целиот свет и зема предвид различни културни знаменитости. За среќа, единственото право да се толкува убавината и ограничувањата се само рамки што самите си ги поставивме.“

Меѓу уметниците кои учествуваа во проектот, двајца добија право да прават приказни за убавина за Gucci Beauty. Патем, проектот беше замислен како поддршка на објавувањето на новата маскара Gucci Mascara L’Obscur, за која Алесандро Микеле вели:

  • “Ја создадов маскарата Л’Обскур за вистинска личност која, користејќи козметика, ја раскажува својата лична приказна за слободата на свој начин”.

Прочитај

Fool Moon

Понекогаш животот може да биде тежок и да ви задава разни искушенија, камшикувајќи ве од сите страни, што прави да се чувствувате вознемирено и...

Fine Living

Сместен во приватна шума и близу до платформата за слетување на хеликоптер, имотот се истакнува по многубројните објекти. Се вика Барнхаус и е оддалечен...

Cotton Club

Пепелашка и Црвенкапа во маѓепсаниот Версај! Марија Грација Чиури, дизајнер на модната куќа Диор која секогаш создава облека што пренесува единствена порака и ја...

Fool Moon

“Иднината ни припаѓа на сите нас. На мојата ќерка. На моите деца. На нас. На жените. На секого. На тебе”. По повод Денот на...

Advertisement