Mercedes-Benz има долга историја на моторите V12, но малку е познато дека се планира погон на W18 пред триесет години.
Во тоа време, постоеше сегашната генерација на Mercedes W140 S-Class и се разгледуваше новата топ верзија за која инженерите од Штутгарт дојдоа до идеја да имаат 8,0-литарски W18 мотор.
Сепак, оваа единица, внатрешно наречена М 216, никогаш не се движеше подалеку од табелата за цртање.
Моторот е дизајниран како комбинација на три собранија од 6 цилиндри, кои ќе бидат поставени под агол од 75,5 степени едни до други.
На овој начин, конструкторите би се осигурале дека единицата не е подолга од класичната 6-цилиндриска линија, и би делела многу компоненти со постојните 6-цилиндрични мотори.
Mercedes-Benz сакаше да го инсталира овој мотор во две врвни варијанти на класата S. Послабиот ќе носи 800 SEL ознака и ќе испорача 490 КС и 750 Nm максимален вртежен момент, додека помоќната верзија ќе произведува 680 КС и 800 Nm.
На крајот, идејата e напуштена, па наместо 8,0-литарскиот W18, направен е 6.0 V12, кој подоцна Mercedes-Benz го искористи и за големите седани и за спортски модели.


