Connect with us

Hi, what are you looking for?

runway

Route 66

Кога ќе слушнете што правеле некои пилоти во пилотската кабина, нема да ви биде сеедно!

Темата број еден што се истакнуваше во одговорите беше како пилотите поминуваат време кога им е здодевно, за време на патувања во странство. Некои од нив може да ве обесхрабрат да не возите повторно во авион. Џен Зумвалт, поранешен пожарникар и пилот на авиокомпанијата Ајдахо, рече:
– Понекогаш сме толку досадно да се обложуваме или да имаме натпревари, што навистина не треба да ги одржуваме. Еден пример е „Колку далеку или колку време може пилотот да слета или да слета без да ја допре педалата за гас?“

Пилотите одат на педалата за слетување за да ја одржат контролата и брзината бидејќи авионот ги истегнува клапите. Неуспехот да се стори тоа може да биде фатално.
Зумвалт воведе две поопасни „игри“ со кои пилотите се спротивставија меѓу себе, како што е „Колку е близу одредена точка со која пилотот може да допре?“ и сопирање, доволно нагло за да направи кратка пауза.

Друг шокантен облог што го имаа пилотите беше кој прв ќе спие со новата стјуардеса.

– Дамите не се исклучок во оваа приказна. Слушнав дека многу придружници на летот имаа различни облози меѓу нив.

Зумвалт заклучи:

– Сè ви паѓа на памет кога ви е здодевно! Ништо од ова не требаше да се случи, но се случи.

Другиот пилот, Фил Сали, капетанот кој го возеше Боинг 737 НГ и 737 Мек, тврди дека некои поминуваат повеќе време на гледање на патниците отколку на облаците.

– Драги патници, меѓународни и на долги растојанија: CCTV фотоапаратите се поставени над вашите првокласни седишта. Ако вашето место може да се затвори или изолира со завеса, тогаш дефинитивно имате камери над вашата глава. Пилотите можат да го следат ова од која било причина, придружници на летот, исто така.

Друг поранешен пилот открива дека, за да се заштити од силното сонце, тој честопати ја покривал чашата пред себе во кабината.

Кит Бејкер, пензиониран капетан на „Ер ер лијнс“ и „Алоха ерлајнс“ рече:

– Ако летате кон запад во попладневните часови, потребна ви е мапа за да ја покриете чашата и да ги заштитите очите од сонцето. Тоа би звучело малку вознемирувачко за патниците кои се навикнати да возат и потребата да внимаваат на сообраќајот, но во авион не е секогаш потребно да се погледне пред вас.

Друг необичен, а можеби и вознемирувачки факт, кој се појави во многу други, е дека пилотите честопати не мора да ги држат своите раце на контролите, дури и за време на турбуленции.

Наместо тоа, тие ќе го прочитаат радарот и ќе разговараат со другите авиони на радио за да видат кога ќе престанат турбуленциите.

Пилотот Даниел Хикман тврдеше дека знаел некои пилоти „во старите денови“ кои имале интимни врски во кабините и дека тоа понекогаш се случува и денес.

Иако ова не е толку шокантно како претходните признанија, Рон Вагнер, поранешен пилот на УСФ, рече дека тие играле шах додека „крстареле“.

– Претпоставувам дека патниците би сакале вниманието на пилотот секогаш да биде насочено кон летање. Но, кога игравме шах, добро, морам да признаам, не му посветивме премногу внимание на авонот. Тој додаде дека истиот принцип се применува во текот на ноќта, затоа што многумина го прашуваат како гледа во темница без светла или фарови.

Прочитај

Advertisement