Пандемијата на корона вирус не само што предизвика здравствени проблеми низ целиот свет, туку полека и сигурно ја уништува нашата и глобалната економија….
Бројот на луѓе погодени од ефектите на вирусот корона е алармантно голем, додека тој не планира да не напушти во блиска иднина, но слободно можеме да кажеме дека истите тврдења важат кога зборуваме за финансиската нестабилност што падна на многумина, токму заради овој вирус. Многу луѓе мислат дека шопингот го изгуби целото значење во светот како што е сега, но тоа не е така.
Луѓето сега се потпираат на „купувачки дух“, што во суштина ја претставува нивната желба за подобар живот и иднина, изразена преку шопинг. И, иако има надеж дека работите ќе се вратат во нормала во одреден момент, тогаш зошто да не одиме на шопинг сега и да бидеме подготвени за моментот на отворање на границите и да ги отстраниме маските од нашите лица еднаш засекогаш?
Некои ја нарекуваат оваа феноменална терапија за купување, но факт е дека многу луѓе трошат огромни суми пари, дури и сега кога иднината е целосно неизвесна и практично виси во рамнотежа. Се сеќавате ли на рецесијата од 2000-тите и сите несреќи што ги донесе со себе? Многу експерти тогаш ги поделија клиентите во два вида – класичен и романтичен. Според нив, и двата типа на клиенти постојат кај нас во исто време и се појавуваат во секоја ситуација, без оглед колку и да е заканувачко.
Податоците објавени од една компанија ни кажуваат дека во првата недела од април романтичните купувачи потрошиле најмногу пари за украсување, накит и хоби, додека модата и облеката достигнале на второ место. Иако бројот на потрошени пари не е толку голем како и обично, тие сепак се во пораст, додека класичните клиенти претпочитаат да ги трошат своите пари на намирници и други витални ситници.
Романтичните купувачи, дури и во кризна ситуација, успеаја да се одвојат од тоа и да се свртат кон нивниот мал универзум. Ако купувањето чанти на Луј Витон им дава надеж на некој и им дава барем малку среќа, не сакаме да ги запреме. Како на друго место можеме да ја објасниме ситуацијата што се случи во Кина во последните неколку месеци наназад, кога бутикот „Хермес“ имаше профит од 2,7 милиони долари на денот на отворањето?
Според наводите, многу луѓе купуваат сè што сакаат на Интернет, останувајќи безбедни во нивните домови, но сепак трошат практично незамисливи суми пари на работи што се навидум вредни.
Дали се согласувате со идејата дека купувањето на една скапоцена работа што отсекогаш сме ја посакувале може да ни даде надеж за подобро утре?
