Дали е опасно да се наполни гориво до врвот на резервоарот при висока топлина? Не само што не е опасно, туку се препорачува, но дополнете го горивото до првиот клик на пиштолот за полнење гориво, не „на затка“…
Многумина се поробени од заблуди, па затоа во лето не се напојуваат до врвот на резервоарот, мислејќи дека ова го зголемува ризикот од палење на високи температури. Ако системот за гориво е точен, не постои ризик, и, теоретски, целосен резервоар за гориво е побезбеден од празен, и на високи температури и во случај на судир. Палењето, односно експлозијата, се случува многу полесно во пареата на горивото отколку во течното гориво!
Затоа, секогаш треба да се наполите на гориво на врвот на резервоарот (се разбира, ако имате пари). Нема заштеда ако наплаќате помалку, а во исто време поретко одите во пумпата, што заштедува време, напор и пари. Имено, со секое дополнително полнење гориво треба да патувате барем малку подолго и при полнење секогаш губите (испарува) малку гориво.
Се препорачува да се наполни гориво веднаш штом количината падне под една четвртина. Се избегнува ризикот од истекување на гориво, што предизвикува непријатности и дополнителни трошоци, особено ако на дизелот истече гориво – да го рестартирате моторот, по полнењето гориво, потребна ви е помош од механичар.
Исто така, постои и безбедносен ризик ако потрошите гориво на непрооден дел од патот, во свиок, тунел, на коловозот… Значи, кога количината на гориво се приближува до последната четвртина, одете до првата пумпа за гориво и наполнете го резервоарот. Но, застанете со првиот клик или исклучете го пиштолот за повторно полнење.
